عبدالمهدی نمایه

در پی واژگونی یک کشتی مسافربری در رود دجله 60 شهروند عراقی جان باختند و نخست وزیر عراق دستور داد تا 24 ساعت آینده، گزارش کاملی از این حادثه به وی ارائه شود.

به گزارش مشرق، یک کشتی مسافربری عراق امروز پنجشنبه در منطقه «الغابات» در رود دجله در نزدیکی موصل واژگون شد.یک منبع امنیتی گفت که «این کشتی حامل شهروندان عراقی بود که بیشتر آنها زن و کودک بودند».منابع خبری به نقل از منابع پزشکی عراق گزارش داد که در این حادثه، حدود ۶۰ نفر غرق شدند.«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق پس از این حادثه دستور آغاز تحقیقات فوری را صادر کرد.

بیشتر بخوانیم:

عبدالمهدی: عراق با تحریم ایران همراهی نمی‌کند

دفتر نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت آتی، باید گزارشی به دست وی برسد و حقیقت مشخص گشته و عاملان این حادثه معرفی شوند.شبکه خبری «السومریه» به نقل از عبدالمهدی گزارش داد که وی با درد و اندوه، اخبار مربوط به حادثه کشتی مسافربری را دنبال می‌کند.

به گزارش دفتر عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اعلام کرده است که دولت باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و عملیات نجات و جست‌وجوی افراد غرق شده و مفقودان را ادامه دهد.عبدالمهدی همچنین دستور داد که همه کادرهای پزشکی، بهداشتی و امدادرسشانی در حال آماده‌باش قرار داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس