کد خبر 945644
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سیل

فرماندار آق‌قلا گفت: وضعیت سیلاب در این شهرستان بحرانی است و در تلاش هستیم که در ابتدا جان مردم را نجات دهیم.

به گزارش مشرق، امانگلدی ضمیر در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت سیلاب در شهرستان آق قلا اظهار کرد: مشکل حاکم در حوزه سیلاب در آق‌قلا موضوع سرریز شدن آب سد گلستان و سد وشمگیر است.

وی ادامه داد: وضعیت در آق‌قلا وضعیت خوبی نیست و بحرانی است؛ امروز استاندار گلستان، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در آق‌قلا حاضر شدند و هنوز پیگیری‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانیم:

خسارات سیل در روستاهای ساری

فرماندار آق‌قلا خاطرنشان کرد: تمامی نیروها و امکانات برای امدادرسانی به مردم و کنترل سیلاب بسیج شده و بکار گرفته شده، اما شدت سیلاب به اندازه‌ای است که شهرستان را دچار مشکل کرد.

ضمیر بیان کرد: تلاش ما بر این است در درجه اول جان مردم را حفظ کرده و نجات دهیم و سعی بر این است که مدیریت به صورتی انجام شود که کمترین خسارت ممکن به اموال مردم وارد شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار کرد: ما از صبح با ستاد بحران در منطقه هستیم و همه در تلاش هستند اما حجم آبی که از سمت گنبدکاووس به سمت آق‌قلا می‌آید، بسیار زیاد است.

نبی هزارجریبی تصریح کرد: کمبود ادوات و امکانات کار را با مشکل کرده، اما با این وجود همه در تلاشند بهترین امدادرسانی را به مردم داشته باشیم.

وی گفت: در مرحله اول، اولویت حفظ جان مردم است و در مرحله بعد، برآورد خسارت و جبران آن است که مجمع نمایندگان با جدیت آن را پیگیری خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس