سایبری نمایه

روزنامه صهیونیستی هاآرتص می‌گوید ایران غیر از رئیس سابق ستادکل ارتش اسرائیل، اطلاعات محرمانه تلفن‌همراه نخست‌وزیر اسبق این رژیم را نیز رصد کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

هاآرتص اخیراً در گزارشی نوشته بود قدرت سایبری ایران توانسته ردّ تلفن‌همراه بنی گانتز رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل (نامزد نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی) را بزند و به اطلاعات وی دسترسی پیدا کند. این روزنامه در خبر دیگری نوشت: تلفن‌همراه ایهود باراک نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز هک شده است. برخی منابع گفتند ایران مستقیماً توانسته این اقدام را عملی کند اما برخی منابع دیگر می‌گویند اطلاعات موردنظر توسط یک هکر خارجی هک و به ایران منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

هیل: قدرت تهاجمی ارتش سایبری ایران نگران کننده است


انتشار خبر مربوط به هک شدن تلفن همراه نخست وزیر پیشین رژیم اسرائیل متعاقب اخبار هک شدن تلفن بنجامین گانتز فرمانده پیشین ستاد ارتش این رژیم است که ادعا شده بود حدود یک‌ماه پیش هکرهای ایران به شماری از اطلاعات شخصی و مبادلات تلفنی وی دسترسی پیدا کرده‌اند.


مقام‌های شین‌بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) این موضوع را تایید کرده بودند.


پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دستگیری «گونن سیگو» وزیر پیشین انرژی کابینه این رژیم (به اتهام جاسوسی برای ایران) را شکست بزرگ اطلاعاتی این رژیم خوانده بودند.


به ادعای شین بت، سیگو در سال ۲۰۱۲ با سفارت ایران در نیجریه ارتباط برقرار کرده و دوبار به صورت آگاهانه با سفر به ایران با مأموران اطلاعاتی این کشور دیدار کرده است.


او اطلاعاتی درباره بازار انرژی و تأسیسات امنیتی رژیم اسرائیل از جمله دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی سیگو را متهم کرد که ساختمان‌ها و مقام‌های سیاسی و امنیتی را به ایران داده است.


بعد از خبر دستگیری سیگو، اکنون انتشار خبر هک تلفن همراه باراک باردیگر ضعف امنیتی دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را برجسته ساخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    18 9
    اگر این حرف راست باشه چه ایران اینقدر قدرت داره چه اطلاعات نخست وزیر اسرائیل را به دست میاره بنابراین در دستگیری اختلاسگران و ....عمدا کوتاهی میشود .به اصطلاح عرضه نداریم کشی شلوار خودمون را نگه داریم معرکه گیری هم میکنیم.
    • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
      12 1
      اون رو باید حسن روحانی محبوبتون مدیریت میکرد که فعلا گند زده توش
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    9 2
    مشرق جان یک گزراش هم در مورد ۲۰۰ تا خورده حمله اسراییل به سوریه و مقاومت بزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس