کد خبر 945310
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
آبگرفتگی

بارندگی شدید روزهای پایانی سال به مناطق و بخش‌های مختلف در استان مازندران خسارت وارد کرده است.

به گزارش مشرق، بارندگی شدید روز دوشنبه در مناطق مختلف مازندران سبب طغیان رودخانه و آسیب به بخش‌های کشاورزی و مسکونی در استان شده است.

بالا آمدن آب رودخانه‌های مازندران نظیر تجن و تلار سبب آبگرفتگی شهرهای مرکزی استان مازندران از جمله ساری، سیمرغ، نکا، سوادکوه غیره شده است.

بیشتر بخوانید:

ورود سامانه پربارش و سرد از شب تحویل سال

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بالاآمدن آب رودخانه‌ها در استان گفت: طغیان رودخانه‌ها در ساری، سوادکوه، نکا، سیمرغ و غیره موجب بروز مشکلاتی از جمله آبگرفتگی خیابان‌ها شده است.

وی با اظهار اینکه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است افزود: خسارت‌های مالی به بخش‌های مختلف زیاد نیست اما هنوز برآورد نشده است.

جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران برای بررسی وضعیت سیلاب و آبگرفتگی در مناطق مرکزی مازندران در حال برگزاری است. در جلسه مدیریت بحران مازندران بر لزوم امدادرسانی و تهیه و توزیع مواد غذایی بین حادثه دیدگان در شهر کیاکلا وسیمرغ تاکید شد.

همچنین برای رفع مشکل آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها، چند دستگاه جت اسکی و قایق موتوری به منطقه اعزام شده است.

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه بارندگی شدید به تأسیسات برق استان خسارت زده است گفت: با تلاش همکاران، خاموشی‌های برق در مناطق مختلف رفع شده است و کار آماربرداری از خسارت‌ها در دست بررسی است.

در عین حال سعید یزدانی فرماندار سوادکوه با اظهار اینکه وضعیت این شهرستان چندان رضایتبخش نیست گفت: ترکیبی از بحران‌های مختلف ازجمله آبگرفتگی، ریزش سنگ، خالی شدن زیر ریل قطار و غیره در شهرستان مواجه بودیم.

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه بحران در سوادکوه ترکیبی بوده و در پایین دست شاهد بارش باران و در بالادست شاهد بارش برف هستیم، افزود: محور اصلی شهرستان باز بوده و در محورهای فرعی در جایی که شاهد بارش برف هستیم، محور بسته بوده اما دیگر محورهای فرعی باز است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس