کد خبر 945219
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
استقلال

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نتایج استقلال در نیم فصل دوم نشان از پیشرفت و اوج گرفتن این تیم است اما به طور کلی باید گفت تیم هنوز به تکامل نرسیده است.

به گزارش مشرق، عبدالعلی چنگیز اظهار داشت: فقط نباید در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی و نتیجه آن بازی صحبت کرد. باید نتایج تیم را به طور کلی در نیم فصل دوم بررسی کرد و گفت تیم پیشرفت بسیار زیادی کرده، اما هنوز به تکامل نرسیده است.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: آن چیزی که در استقلال هنوز دیده نمی‌شود، تمرکز لازم در کارهای تدافعی است. متأسفانه هنوز هر تیمی می‌تواند با بر هم زدن تمرکز دفاعی آبی پوشان موقعیت گل ایجاد کند. حالا مهاجمان یک تیم مثل نساجی و نفت مسجد سلیمان و امثال اینها نمی‌توانند از این موقعیت‌ها استفاده کنند، اما مهاجمان باتجربه تیم‌های آسیایی این توان را دارند.

بیشتر بخوانید:

بازنده دعوای پرسپولیس و استقلال در CAS کیست؟

چنگیز اضافه کرد: استقلال با این شرایط شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید از این شانس نهایت استفاده را ببرد. اما این بضاعت برای موفقیت در آسیا هنوز کافی نیست و لذا باید گفت کار تیم در آسیا همانطور که در این دو بازی هم نشان داده خیلی سخت است.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دربی پیش رو بیان داشت: این دربی می‌تواند یکی از جذاب ترین دربی‌های تاریخ باشد. چون نه تنها صدرنشینی لیگ برتر در گروی نتیجه این بازی است، بلکه حتی شاید این بازی سرنوشت قهرمان را هم در پایان فصل مشخص کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: با این بازیکنانی که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدند و شرایطی که تیم هم اینک پیدا کرده، شفر باید بتواند این تیم را قهرمان کند. چون بیشترین استحقاق را برای قهرمانی استقلال دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس