کد خبر 945197
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کیف قاپی در بازار امامزاده برای داشتن هیجان و خروج از روزمرگی!

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری کیف قاپ سابقه دار در محدوده بازار امامزاده حسن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا ملکوتی در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر روز یکشنبه هفته جاری، مأموران گشت پیاده کلانتری امامزاده حسن که در بازار پوشاک در حال گشت زنی بودند در یک لحظه متوجه صدای فریاد خانمی جوان می‌شوند. سریعاً به محل مراجعه کردند که مشخص شد راکب موتورسیکلت در حال فرار می‌باشد و خانمی نیز مدعی بود وی کیفش را مورد سرقت قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، سریعاً مشخصات موتورسیکلت دریافت و پس از بررسی و تعقیب و گریز بالاخره مأموران تیم عملیات کلانتری، موفق به دستگیری راکب موتورسیکلت شدند که مشخص شد وی اقدام سرقت کردن به صورت تک‌نفره کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی بیان کرد: راکب ۴۵ ساله است که سه سابقه کیف‌قاپی نیز دارد بیشتر در ساعات عصر در بازار امامزاده حسن اقدام به سرقت می‌کرد و با فراخوانی که از شکات و مالباختگان انجام شد، تا به این لحظه ۳۰ خانم وی را در همان لحظه ورود به کلانتری شناسایی کرده‌اند.

وی افزود: متهم در زمینه انگیزه خود نیاز مالی به این کار را رد می‌کند و عنوان می‌دارد شاغل به کار در بازار آزاد می‌باشد و درآمد خوبی نیز دارد اما به دلیل هیجان این کار تصمیم به کیف‌قاپی گرفته است و قصد داشته با این کار زندگی‌اش را از روزمرگی خارج کند.

وی در ادامه گفت: متهم در زمینه انتخاب سوژه‌های خود نیز می‌گوید: خانم‌های جوانی که در قسمت خیابانی بازار حرکت می‌کردند را انتخاب می‌کردم و زمانیکه می‌دیدم آنها کیف دستی خود را شل نگه داشته‌اند اقدام به سرقت می‌کردم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس