کد خبر 945047
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی دفاع مقدس با انتشار تصویری قدیمی از رهبر معظم انقلاب، بیانات ایشان درباره موضوع راهیان نور و روایتگری شهدا را باز نشر داد.

اغراق ممنوع!

کسانی که در مناطق راهیان نور برای این مسافرین و کسانی که [به آنجا] میروند روایتگر حوادث هستند، امانت را در این روایتگری به‌طور کامل رعایت کنند. بنده با مبالغه کردن و اغراق‌گویی کردن و مانند اینها مخالفم؛ هیچ لزومی ندارد ما اغراق بکنیم، آنچه اتّفاق افتاده به قدر کافی شرافتمندانه و پُرانگیزه و جذّاب هست و لزومی ندارد ما همین‌طور یک چیزی به آن اضافه کنیم.

گاهی شنیده میشود که نقش امدادهای غیبی را به شکل عامیانه‌ای افزایش میدهند؛ خب امدادهای غیبی قطعاً وجود داشت، ما شاهد بودیم، میدانیم که امدادهای غیبی وجود داشت، منتها امداد غیبی به شکلهای عامیانه‌ای که گاهی اوقات تصویر میکنند نبود.

خدای متعال قطعاً کمک میکند؛ خدای متعال در جنگ بدر به فرشتگان خودش امر کرد که بروید از مجاهدین فی‌سبیل‌الله حمایت کنید، کمک کنید، خدای متعال همه‌جا این کار را برای انسانهای مخلص میکند، امّا ما در بیان این مطالب بایستی به اغراق و مبالغه و مانند اینها نیفتیم. ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    8 0
    ایشان درست میفرمان بعضی ها طوری در مورد شهدا روایت می کنند که آدم احساس میکنه داره فیلم هندی میبینه
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    0 0
    متاسفانه این اغراق در مباحث دینی و هیئت ها هم بسیار شنیده میشه و عواقب بدی هم در آینده انسان ها داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس