کد خبر 945023
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
امیر رضا واعظی آشتیانی

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود.

به گزارش مشرق، امیر رضا واعظی آشتیانی، مشاور و معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد تغییرات در شبکه ورزش و برنامه نود گفت: بنده معتقدم سال هاست که برنامه نود با یک شکل روی آنتن می‌رود و این در حالی است که ذائقه مردم در هر دهه عوض می‌شود و باید برنامه نود را با یک ساختار جدید و جذاب روی آنتن ببرند.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله زاده: فردوسی‌پور مخالف مدیریت تکراری بود

پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به «فردوسی پور»

وی ادامه داد: برنامه نود باید ساختارش تغییر می‌کرد و این اجتناب ناپذیر بود، البته یک مدیر یا مجری نباید مثل آب راکد در یک جا بماند چرا که گندیده می‌شود و باید پیشرفت کند و جا را برای نیروهای جدید باز کند.

واعظی آشتیانی ادامه داد: من این تغییرات را به فال نیک می‌گیرم چرا که اکنون زمان تغییرات بود و بنده به واسطه سابقه حضور در ورزش این را حس می‌کردم و احساس من این است که حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود باید برنامه پر بیننده نود که دیگر مثل سال‌های قبل جذاب نبود یک ساختار امروزی پسند داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حسین IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    40 7
    جناب اشتیانی شما یکی که خیلی در مدیریت موفق بودید معلومه خیلی از اقای فردوسی پور کینه داری.
  • مهدی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    3 7
    هر چی تاج بگه یا هر کی رو تاج انتخاب کنه.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    18 9
    باید فردوسی‌پور بماند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    12 7
    وقتی مردم راضین به شما چه مربوطه،
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    11 4
    طرفدار فردوسی پور نیستم اما بدون شک ، برنامه نود باعث شفافیت در فوتبال می شه که این یک دلدرد بسیار بزرگ برای خیلی هاست چون این ها زیر ذره بین دیگه نمی تونن خیلی کارارو بکنن .
  • هامون الموت.... DE ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    4 0
    به نظرم بعضی وقت ها اظهار نظر نکردن بهتر از توهین کردن به شعور مخاطبه..... در ضمن اخبار مشرق نیوز بیطرفانه نیست....اولین و آخرین خبری بود که در سایت ضعیف شما خوندم.....خوش باشین.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس