کد خبر 945016
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
علی فتح الله زاده

فتح الله زاده: فردوسی پور می‌تواند شبکه ورزش را متحول کند؛ عادل مخالف مدیریت تکراری و علاقمند به تغییرات بود .

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرد. او در مورد پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی پور گفت: عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد و زحمات زیادی برای این برنامه کشید و بنده معتقدم او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

تغییر ترکیب و ساختار برنامه ۹۰ در سال جدید

پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به «فردوسی پور»

وی در مورد برنامه نود و احتمال تغییراتش اظهار کرد: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم، امروز هم تغییرات از جانب مدیریت باید اجرا شود، البته خود فردوسی پور هم از افرادی بود که از مدیریت تکراری گلایه داشت و معتقد بود باید تغییرات ایجاد شود و امروز طعم تغییرات را خواهد چشید.

فتح الله زاده در مورد اجرای فردوسی پور در برنامه نود طی سال‌های گذشته گفت: عادل با من در برنامه رنگی عمل می‌کرد و طرفدار تیم خاصی بود و هر بار در برنامه‌های مختلف مرا به چالش می‌کشید، چون از یک تیم خاص حمایت می‌کرد، اما بنده او را بخشیدم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    5 4
    مطمئن باش که فردوسی پور در نود میماند
  • پویا رهگذر IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    1 0
    خودش 2 سال مجریه یه برنامست...بنظرتون این مصداق تکرار نیست ؟؟؟فقط مدیران باید عوض بشن؟اونم کسانی بیان که همسو با ایشون باشن وگرنه اینهمه چالش با مدیر جوان شبکه برای چیه بنظرتون ؟
    • پویا رهگذر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
      0 0
      20 سال منظورم بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس