غزه

ارتش رژیم صهیونیستی طرحی را به کابینه امنیتی این رژیم ارائه کرده است که شامل اشغال منطقه غزه در جنگ احتمالی آتی است.

به گزارش مشرق، یک پایگاه خبری اسرائیلی مدعی شد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با پیشنهاد ارتش این رژیم برای اشغال منطقه غزه در جنگ احتمالی پیش رو موافقت کرده است.

به نوشته پایگاه والا، این طرح پیش از این در زمان «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک سابق ارتش صهیونیستی مطرح شد و در زمان «اویو کوخافی» رئیس فعلی، مورد موافقت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره شلیک راکت به سمت تل‌آویو

ارتش رژیم صهیونیستی، در جنگ احتمالی در ۳ جبهه درگیر خواهد شد

توزیع شیرینی هلاکت صهیونیست‌ها در فلسطین

طبق این گزارش، «اویو کوخافی» تلاش دارد، جنگ در غزه را به زودی به راه بیندازد و فرماندهان ارشد صهیونیستی مدعی هستند که در صورت عدم مقابله با حماس، این جنبش در صورت شکست گفت‌وگوهای آتش‌بس، وارد جنگ بزرگی خواهد شد.

طبق طرح ارائه شده از سوی ستاد مشترک ارتش صهیونیستی به کابینه امنیتی، همراه با اشغال غزه و وارد کردن ضربات اساسی به حماس و قدرت پاسخگویی این جنبش، باید در پی رسیدن به یک راه‌حل سیاسی دائمی نیز تلاش شود.

پایگاه خبری والا همچنین نوشت که «محمود عباس» نیز امیدوار است جنبش حماس پس از یک جنگ یا فشارهای داخلی کنترل غزه را به بدون قید و شرط به تشکیلات خودگردان واگذار کند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی بامداد جمعه گذشته بیش از ۱۰۰ نقطه در نواز غزه را در پاسخ به شلیک دو راکت به سمت تل آویو از سوی مبدئی نامشخص، بمباران کردند.

در همین راستا، روزنامه البناء روز جمعه نوشت که یک سناریو برای منفجر شدن وضعیت در جبهه جنوب فلسطین اشغالی آماده شده است تا گروه‌های مقاومت را تحت فشار قرار داده و احزاب رژیم صهیونیستی از این موضوع در مبارزات انتخاباتی خود بهره برداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    1 0
    نتانیاهو برای قدرت هر غلطی میکنه ولی نابود میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس