کد خبر 944990
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
فوتبال

قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی و چند نفر دیگر از بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن به علت سردی هوا در میان نیمه نخست برای پوشیدن لباس گرم به رختکن رفتند.

به گزارش مشرق، حواشی نیمه نخست دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* تیم استقلال خوزستان با بنری با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره محمد سلطانی سرپرست تیم جوانان ذوب‌آهن اصفهان و تیم ذوب‌آهن با بنری با عنوان تبریک ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) به پیشواز شروع دیدار رفتند.

بیشتر بخوانید:

استقلال خوزستان بدون سرمربی مقابل ذوب آهن!

فرصتی که بعد از ۳ سال به استقلال رسید

شفر امسال مرد بازی‌های بزرگ نیست!

* فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان و حمید بوحمدان بازیکن ذوب‌آهن به سمت نیمکت تیم‌های حریف رفته و با سرمربی و کادرفنی آن تیم خوش و بش کردند.

* استقلال خوزستان به دلیل نداشتن سرمربی، کریم قنبری را در این دیدار و تا زمان انتخاب سرمربی برای این تیم، بر روی نیمکت دارد.

* در نیمه نخست تمام عکاسان خبری پشت دروازه استقلال خوزستان قرار داشتند؛ این در حالی است که عکاسان پس از گذشت دقایقی از نیمه نخست و به دلیل بارش باران گوشه زمین را ترک کردند.

* با وجود بارش باران در ورزشگاه فولادشهر، اندک هواداران ذوب‌آهن با جمع شدن کنار یکدیگر به تشویق گسترده ذوبی‌ها پرداختند.

* قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی و چند نفر دیگر از بازیکنان ذخیره ذوب‌آهن، به علت سردی هوا در میان نیمه نخست برای پوشیدن لباس گرم به رختکن رفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس