سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهایی که در «شرق فرات» و «ادلب» و سایر مناطق سوریه وجود دارند باید درباره آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ و تاکید شود که آنها هر چه زودتر خاک این کشور را ترک کنند.

به گزارش مشرق، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که برای شرکت در اجلاسیه سه جانبه مبارزه با تروریست راهی سوریه شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اجلاس تاکید خواهد شد به اینکه هر کشوری که قصد دارد نیرویی در سوریه داشته باشد باید با اجازه و هماهنگی کامل دولت قانونی دولت سوریه باشد؛ همان گونه که جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی دولت سوریه آمده و در این کشور حضور یافته، حضور سایر کشورها هم باید با هماهنگی دولت این کشور باشد.

وی تاکید کرد: این در مسئله «شرق فرات» و «ادلب» و سایر مناطق وجود دارد که باید درباره آن تصمیمات لازم اتخاذ و تاکید شود که نیروهای حاضر در این مناطق هر چه زودتر سوریه را ترک کنند.

بیشتر بخوانیم:

سرلشکر باقری عازم سوریه شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: من تا جایی که فرصت شود به عمق مناطق عملیاتی رفته و با رزمندگان سوری و مستشاران نظامی کشورمان و مدافعین حرم دیدار و گفت و گو خواهم داشت و به رزمندگان و مستشاران ایرانی در آستانه سال جدید شمسی خدا قوت می‌گویم.

وی ادامه داد: همچنین فرصتی خواهد بود تا مدافعین حرم و رزمندگان سوری را ببینیم و نتایج کار و تجربیات آن‌ها را مرور کرده و از نزدیک به آن‌ها خدا قوت بگوییم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    6 0
    فان حزب الله هم الغالبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس