کد خبر 944893
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
داود رفعتی

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران گفت که داوران فوتبال کشورمان، حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند.

به گزارش مشرق، داود رفعتی درباره هجمه‌ها و حواشی که برای داوران ایجاد شده، اظهار داشت: اخیراً هجمه‌هایی علیه داوران و تشکیلات داوری در رسانه‌ها ایجاد شده است. به نظرم این حواشی فقط باعث می‌شود جو متشنج شود. حملات به داوران غیرمنصفانه است و فوتبال و داوری نیاز به آرامش دارد. آنچه مسلم است، این فضا فقط آرامش را از داوران می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

فغانی: قلعه نویی مختار است هرچه می‌خواهد بگوید

وی در ادامه بیان کرد: تمام داوران ما پاک هستند و هیچ گونه ابهامی در این باره وجود ندارد. باشگاه‌ها و داوران، لازم و ملزوم یکدیگر هستند. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ما در طول فصل از داوری فقط ضرر کرده‌ایم و ما از کادر فنی تیم‌ها انتظار زیادی داریم. هر داوری ممکن است اشتباه کند. در همین راستا امکان دارد یک تیم از اشتباه داوری ضرر ببیند یا سود ببرد.

رئیس دپارتمان داوران درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها گفت: داوران طبق آیین‌نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند. عدم مصاحبه داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین‌المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولان فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آنها برخورد می‌کنیم.

رفعتی افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی مسابقات هستیم، هم داوران و هم تیم‌ها نیاز به آرامش دارند. از باشگاه‌ها درخواست دارم اگر اعتراضی به عملکرد داوران در مسابقات دارند، آن را کتباً به فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا مسابقات را با کیفیت بهتری به پایان برسانیم. مطمئناً اگر داوری اشتباه کند، گروه آنالیز کمیته، آن را بررسی و به داور مسابقه اعلام خواهد کرد. امیدوارم از این به بعد شاهد هتک حرمت داوران نباشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    اين بهترين راه براي فرار از پاسخ گويي به ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس