کد خبر 944891
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
image-20190317120711-7.png

هتل مارینا پارک کیش تلفیقی از زیبایی طبیعی جزیره و خلیج، پارکی دیدنی و معماری مدرن است که علاوه بر امکانات فوق‌العاده عالی و چشم اندازهای شگفت‌انگیز، ایده‌آل تفریحات آبی هم هست.

در تعریف جزیره، اولین تصویری که در ذهن شکل می‌گیرد، آب است و سفر به جزیره بدون وجود تفریحات آبی ناقص و حتی بی‌معنی است. پس بهترین اقامت در هر جزیره‌ای مستلزم استفاده بهینه از تفریحات آبی است و اگر این تفریحات با بهترین کیفیت در محل اقامت شما ارائه شود، چه بهتر! هتل مارینا کیش، از بهترین هتل‌هایی است که این امکان را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده است.

هتل مارینا پارک کیش تلفیقی از زیبایی طبیعی جزیره و خلیج، پارکی دیدنی و معماری مدرن است که علاوه بر امکانات فوق‌العاده عالی و چشم اندازهای شگفت‌انگیز، ایده‌آل تفریحات آبی هم هست. در مارینا پارک کیش بعد از تفریحات آبی، می‌توانید از انواع ماساژ و نوشیدنی لذت ببرید.

هتل مارینا کیش در زمینی به مساحت ده هکتار واقع شده و دارای دو ساحل اختصاصی به طول هفتصد متر است، بدیهی است که استفاده از این امکان، فرصت خوبی را برای ایجاد تفریحات آبی فراهم می‌آورد.

علاوه بر این هتل مارینا پارک کیش دارای یک استخر بسیار زیبا مجهز به سونا و جکوزی و سالن ماساژ است، که استفاده از تفریحات آبی را به اوج رسانده است.

تفریحات آبی ویژه با هتل مارینا

برای استفاده از تفریحات هتل مارینا کافی است رزرو بلیط آن‌ها را داخل لابی با راهنمایی کادر آموزش دیده و مجرب هتل انجام دهید که اگر هم دارای هزینه باشد، هزینه آن بسیار پایین‌تر و کیفت تفریحاتش بهتر از خارج از هتل است. در ادامه قصد داریم که شما را با نمایی از این تفریحات آشنا کنیم.

مرکز آموزشی ورزش‌های آبی

کایت بردینگ یکی از ورزش‌های آبی دوست داشتنی و پر از هیجان است که می‌تواند خاطرات شما را در هنگام پرش روی سطح آب با تجربه‌ای زیبا و منحصر به فرد روبه‌رو کرده و تاثیری شگرف بر دید شما نسبت به تفریحات آبی بگذارد. در مارینا پارک کیش این ورزش زیر نظر مربیان مجرب آموزش داده می‌شود.

غواصی را هم می‌توانید در ساحل اختصاصی مارینا کیش آموزش دیده و تجربه کنید به دیدار شگفتی‌های خلیج فارس در زیر آب بروید و از آرامش ناشی  از تلفیق خاص نظم و بی نظمی زیر دریا لذت ببرید.

قایق‌سواری

قسمتی از ساحل هتل مارینا پارک کیش مرکزی پارکینگی برای شناورهای دریایی مثل یات (واژه‌ای هلندی به معنای شکار، قایق پارویی و یا موتوری است) و قایق‌های تفریحی برای سوختگیری است. در این مرکز شما قادر خواهید بود که سوار قایق‌ها شوید و از گردش روی آب لذت ببرید.

ماهی‌گیری

بدون شک ماهی‌گیری، علاوه بر آرامش و صبر، لذت پیروزی را پس از شکار، به شما هدیه خواهد کرد. در این هتل، امکان استفاده از این ورزش مفید برای اعصاب و جسم فراهم شده است.

کلوپ تفریحات ساحلی

در این کلوپ شما می‌توانید، روی یک تیوپ با دوستان یا اعضای خانواده سوار شوید و قایقی شما را روی آب بکشد و یا برای لذت بردن از نمای پانورامیک حتی سه نفره از پاراسل استفاده کنید. در روزهای بادی از قایق‌های بادبانی و کایت بوردینگ لذت ببرید و بعد از یاد گرفتن غواصی در زیر آب‌های خلیج فارس ماهی‌های زیبا را دنبال کنید. سوار گشت‌های دریایی دور جزیره بچرخید و یا روی پدل بورد پارو بزنید و حتی با جت فلایر روی آب پرواز کنید.

پارک ویبیت

این پارک یکی از بهترین تفریحات هتل است که فقط امکان استفاده از آن در حال حاضر برای آقایان وجود دارد، ولی بازهم نمی‌توان ارزش تفریحیش را نادیده گرفت. شنا کنید و بر روی تیوب‌های بادی زیبا استراحت و بازی کنید، پارک ویبیت هرگز خسته کننده نخواهد بود.

در این پارک تعادل و انعطاف‌پذیری شما و دوستان‌تان به چالش کشیده خواهد شد و چون از جلیقه نجات استفاده می‌کنید امنیت کامل خواهید داشت.

شنا

هیچ کدام از تفریحات آبی‌، بدون شنا کامل نیستند. شما در مارینا پارک کیش امکان شنا در استخر و یا دریا را دارید. اما تفریحات کنار ساحل مانند آفتاب‌گرفتن و استفاده از کافه‌های ساحلی را نیز فراموش نکنید.

برای لذت بردن از تفریحات آبی این هتل تعلل نکنید، رزرو هتل خود را انجام دهید و بعد از رسیدن به جزیره کیش و اقامت در هتل مارینا پارک کیش، سوار دوچرخه به سمت مرکز تفریحات آب رفته و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید، اتاق خود را در این هتل با ویوو پارکی زیبا و یا دریا انتخاب کنید و از تماشای منظره جادویی مقابل خود لذت ببرید و همانطور که از امکاناتی مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می‌کنید، خاطراتی به یادماندنی و زیبا از اقامت خود در جزیره رویایی کیش بسازید.

در مارینا پارک کیش لازم نیست به جز در موارد خاص از هتل خارج شوید، خود هتل جزیره کوچکی است که نهایت لذت حضور در یک جزیره را برای شما فراهم خواهد کرد.

این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس