کد خبر 944751
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
محمود واعظی نمایه

رئیس دفتر رئیس جمهور از برنامه ویژه دولت برای بهبود معیشت مردم خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای دارد تا فشارها کاهش یابد و شاهد بهبود معیشت مردم باشیم.

به گزارش مشرق، محمود واعظی عصر شنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سه ماه پیش برای سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است و نشست‌های متعددی در این زمینه برگزار شده و مطالبات و نیازهای استان بوشهر شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد رییس بسیج مهندسی از جریان های خاص

محبوبیت روحانی زیر ۱۰ درصد آمده است

وی با اشاره به تحقق همه وعده‌های سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه اعتبارات و حتی دو درصد هم بیشتر به این طرح‌های مصوب پرداخت شده است و برای تکمیل پروژه‌ها ۳۰ میلیارد تومان دیگر هم می‌گیریم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه برنامه‌های حضور رئیس جمهور در جنوب استان بوشهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور صبح یکشنبه در کنگان برگزار خواهد شد.

وی علت یک‌روزه شدن سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را فشردگی برنامه‌های پایان سال عنوان کرد و ادامه داد: رئیس جمهور در آینده حتماً سفری را به مرکز استان بوشهر نیز خواهند داشت و شورای اداری و دیدار مردمی در بوشهر برگزار خواهد شد.

واعظی از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در استان بوشهر به افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور به بوشهر ۲۱ پروژه مهم افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه آغاز می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه کارهای بزرگی برای تکمیل فازهای پارس جنوبی انجام شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طرح‌های خوبی در این سفر برای استان بوشهر مصوب شود که اعتبار آن بیش از دو برابر سفر قبلی باشد.

وی با بیان اینکه با بروز مشکل در نقل و انتقال اعتبارات بین بانک‌های خارجی مشکلاتی برای خریدهای خارجی ایجاد شده است تصریح کرد: در سفرهایی که رئیس جمهور به کشورهای مختلف داشته است شاهد گشایش‌هایی هستیم که انتظار می‌رود شاهد بهبود مبادلات بانکی، صادرات و واردات باشیم.

واعظی از تأمین مایحتاج مردم در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: مایحتاج عمومی از جمله میوه و ارزاق عمومی با قیمت مناسب تأمین شده و توزیع آنها آغاز شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس