کد خبر 944567
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
آرش میر اسماعیلی

مجمع فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاب رئیس فدراسیون جودو صبح امروز شنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و فضل الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک در هتل اسپیناس برگزار شد و طی آن آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون شد.

دانشمندفرد دبیر مجمع اعلام کرد که از ۹ کاندیدا، چهار نفر از جمله حیدریان، میقانی، ناظمی و عبدی انصراف دادند و مجمع با حضور ۵ کاندیدا به اسامی عبدالله جعفری، مهدی درخشنده، توفیق کابلی، امیرحسین سیاحی و آرش میراسماعیلی آغاز می‌شود. پس از آن کاندیداها نسبت به ارابه برنامه‌های خود اقدام نمودند.

مهدی درخشنده نامزد فدراسیون جودو با بیان اینکه ۴۰ سال است در جودو فعالیت می‌کند و دومین دوره است برای انتخابات ثبت نام می‌کند، گفت: اگر سعید ملایی را از تیم ملی به عنوان یک شاخص کنار بگذاریم، چیز خاص دیگری نداریم، امروز لیگ ما با چهار تیم برگزار می‌شود، دلایل شرایط امروزی جودو این است که رؤسای فدراسیون تا فقط قول دادند و عملی در کار نبود.

وی ادامه داد: در سمت‌های مختلف فدراسیون خدمت کرده ام و جودو دردهای زیادی دارد. چرا باید دنباله رو کارهای افرادی باشیم که الان شدیم ۵۷ دنیا، من پیشنهاد دارم جودو را به کسی بسپاریم که جودو ایران را در دنیا به نام او می‌شناسند.

رأی گیری برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون جودو با حضور ۴۳ عضو آغاز شد که در نهایت آرش میراسماعیلی با کسب ۳۲ رأی به عنوان رئیس انتخاب شد. سیاحی ۸ رأی کسب کرد. کابلی دو رأی و جعفری نیز یک رأی از اعضای مجمع دریافت کردند.

 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس