کد خبر 944524
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
کریم انصاری فرد

کارشناسان یک رسانه انگلیسی به بررسی شرایط کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی تیم ناتینگهام فارست در آستانه بازی هفته سی‌وهشتم چمپیونشیپ پرداختند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت Footballleagueworld، مارتین اونیل، سرمربی ناتینگهام فارست پیش از بازی با ایپسوویچ چندین انتخاب را در ترکیب تیمش پس از شکست اخیر خانگی برابر آستون‌ویلا خواهد داشت. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی در این بازی از ابتدا به میدان رفته بود اما در دقیقه ۶۲ جای خود را به داریل مورفی داد. آیا او باید دوباره برای بازی برابر ایپسوویچ در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست قرار بگیرد؟

لویی چندلر در این رابطه گفت: اطمینان ندارم زیرا کریم انصاری‌فرد در بازی اخیر برابر آستون‌ویلا خوب نبود. با این وجود معتقدم نباید به خاطر یک بازی او را طرد کنیم. ناتینگهام فارست نیازمند پیروزی است و در صورتی که مارتیل اونیل بخواهد از انصاری‌فرد صرفنظر کند شگفت‌زده نمی‌شوم.

بیشتر بخوانید:

انصاری‌فرد، جان تری و روی کین را به جان هم انداخت +عکس

گری هاچینسون، دیگر کارشناس انگلیسی اظهار داشت: وقتی هواداران شما را به تحرک و شناور بودن دعوت می‌کنند باید نگاهی به خودتان بیندازید. من اگر هوادار ناتینگهام فارست باشم، دیگر نمی‌خواهم کریم انصاری‌فرد را در ترکیب اصلی ببینم!

جی تیلور نیز گفت: انصاری‌فرد هفته گذشته گلی برای ناتینگهام فارست به ثمر رساند اما فکر نمی‌کنم به اندازه کافی متقاعد کننده بود. من که شاهد تمرین‌های روزانه این تیم نیستم، بنابراین چرا باید تاثیر کریم انصاری‌فرد را ارزیابی کنم! احساس می‌کنم مارتیل اونیل او را در بازی برابر ایپسوویچ نیمکت‌نشین می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    0 0
    انصاریفر چه می کنی؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس