کد خبر 944458
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
ارتش سوریه

در پی ادامه نقض آتش‌بس در مناطق کاهش تنش سوریه مواضع تروریست‌ها هدف حملات گسترده نیروهای سوری قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش عربی سوریه که در حومه شمالی حماه مستقر هستند به نقض آتش‌بس در منطقه کاهش تنش در تعدادی از مناطق ادلب و حماه ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی در اطراف شهرک‌ها و روستاهای "اللحایا"، "مورک"، "کفرزیتا"، "تل عثمان"، "تل الصخر" در حومه شمالی حماه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند که بر اثر این حملات شماری از عناصر تروریست به هلاکت رسیده و خساراتی به تجهیزات جنگی آنها وارد امد. تروریست‌ها قصد داشتند به مناطق نظامی و روستاهای امن منطقه نفوذ کنند که حملات ارتش سوریه نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه تلاش یک گروه تروریستی برای نفوذ به مناطق آزاد شده در حومه جنوب شرق ادلب را ناکام گذاشته و شماری از عناصر این گروه را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

نیروهای سوری روز گذشته نیز شماری از تروریست‌های النصره را در شهرک "حاس" در حومه جنوبی ادلب به هلاکت رسانده و مقرهای آنها را منهدم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    6 6
    سوریه را ول کن، گوشت کیلو چند؟
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
      3 0
      از حسن روحانی و ظریف بپرس! ما اتفاقا اینجا دنبال سوریه ایم تو یه جا دیگه دنبال اینا بگرد منافق
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    0 0
    چه کشکی چه دوغی باید ارتش سوریه این ادلب را هفت ماه پیش و یا هفت بار ازادش می کرد نباید بر این روسیه خاین حساب کند ادم فروشند
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    1 0
    من نمیدونم این صلح زورکی و مسخره یعنی چی ؟ بزنید حمله کنید و مناطق پس بگیری ، این مسخره بازی یعنی چی ؟ منطقه کاهش تنش یعنی چی ؟؟ چرا این همه وقت هدر میره ؟ چرا به اداب حمله نمیشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس