کد خبر 944192
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
مسی

آبی و اناری پوشان با یک پیروزی پرگل به جمع ۸ تیم برتر اروپا صعود کردند.

به گزارش مشرق، تیم‌های بارسلونا و لیون از دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵-۱ به سود بارسا تمام شد. بدین ترتیب بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه ۵-۱ صعود کند.

مسی در همان دقیقه ۴ روی همکاری با سوارز می‌توانست گل بزند اما دروازه بان لیون با یک عکس العمل خوب توپ را دور کرد. بارسا که بازی را خوب شروع کرده بود در دقیقه ۱۶ به دلیل خطا روی سوارز صاحب پنالتی شد. مسی با یک ضربه چیپ این پنالتی را گل کرد تا بارسا پیش بیفتد.

بیشتر بخوانید:

علت عجیب انتخاب رنگ آبی اناری برای بارسلونا

تیم میزبان در دقیقه ۳۱ روی یک کار تیمی زیبا توسط کوتینیو به گل دوم هم دست یافت. سوارز روی پاس خوب آرتور در داخل محوطه صاحب توپ شد و توانست توپ را به کوتینیو در مقابل دروازه خالی برساند. بارسا در همان ابتدای نیمه دوم روی پاس آرتور و توسط مسی می‌توانست به گل برسد اما مدافع لیون موفق شد ضربه مسی را از روی خط بیرون بکشد.

لیون که در نیمه دوم بهتر بازی کرده بود در دقیقه ۵۸ توسط توسار موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. مارسلو توانست سانتر دپای را به توسار در دهانه دروازه بفرستد و این بازیکن هم از خروج تراشتگن استفاده کرد و گل مساوی را زد. مسی در دقیقه ۷۸ روی یک حرکت فردی تماشایی توانست گل سوم را بزند تا خیال بارسا از صعود راحت شود. ستاره آرژانتینی دو بازیکن لیون را جا گذاشت و با یک ضربه محکم دروازه این تیم را باز کرد.

بارسا تنها لحظاتی بعد روی یک ضد حمله دیگر به گل رسید. مسی که در فضای خوبی صاحب توپ شده بود توانست با یک سانتر زیبا توپ را به پیکه در دهانه دروازه بفرستد تا این بازیکن گل چهارم را بزند. بارسا در دقیقه ۸۶ بار دیگر روی ضد حمله به گل رسید. این بار نوبت دمبله بود که روی پاس مسی با دروازه تک به تک شود و با یک ضربه دقیق اختلاف را به ۴ برساند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس