کد خبر 944143
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
آغاز سال 98 را به مایوس سازی ترامپ و پایان آن را به شکست او و سیاست‌هایش تبدیل کنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: باید با تمرکز بر افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مایوس سازی ترامپ و پایانش را به شکست او و سیاست‌های ضد بشریش تبدیل کنیم.

به گزارش مشرق، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی طی سخنانی ناکام سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی خواند و تاکید کرد: ظرفیت‌های بیشمار کشور این قابلیت را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید

شمخانی: به هر تلاشی برای ناامن‌سازی ایران پاسخ می‌دهیم

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست کمی از جنگ نظامی ندارد، بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است، تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت مردم و شکاف ملت - دولت را از اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمرد.

شمخانی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و افزود: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.


وی افزود: همراهی با مردم، به طوری که احساس کنند خادم واقعی آنان هستیم باید همواره دغدغه ما باشد. کاری که شهید باکری در دوران مسئولیتش در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط شکنی و شهادتش به شایستگی انجام داد.


شمخانی خطاب به مسئولان استان آذربایجان غربی اظهار داشت: عملکرد مثبت اقتصادی استان آذربایجان غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می‌دهد اگر اراده و برنامه داشته باشید، قادرید بر مشکلات فائق شده و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم زنید.


دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: باید با تمرکز بر افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مایوس سازی ترامپ و پایان سال ۹۸ را به شکست او و سیاست‌های ضد بشریش تبدیل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    0 0
    اولويت اصلي نظام مبارزه با فساد در ادارات است گمرك،دارايي،تامين اجتماعي،ثبت،بانك، كلا همه جا فساد فرا گير شده
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    0 0
    آقای شمخانی شما لطفا ساکت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس