در ۲ ماه اخیر ۲ بار با جهرمی جلسه داشته‌ایم و سندی که براساس آن فعالیت می‌کنیم به امضای ۲ تن از مدیران وزیر ارتباطات رسیده است.

بدنبال انتشار متنی به نقل از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه‌های مجازی، روابط عمومی شرکت توسعه کسب و کار توسکا توضیحاتی را منتشر کرد:

۱- هیات مدیره شرکت توسکا در ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم ، طی دو جلسه ، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تأکیدات ایشان در قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود ، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌ها است.

۲- سند مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‌ای کسب وکارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده‌اند.

۳- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقاً بر اساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته است.

۴- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند ، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز ، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده ای چون خندوانه ، برنده باش ، کودک شو ، فرمول یک ، نود ، حالا خورشید ، به خانه برمی گردیم ، عصر جدید ، تب تاب ، جام جهانی ، ماه عسل ، ستاره ساز ، فوتبال‌های داخلی و خارجی و ... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش این برنامه‌های فاخر ، رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب نماید.

۵- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای صرفاً خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستور العمل های ابلاغی می‌داند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    1 1
    اینم جوگیر شده ...
  • Agahi90.iR IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    2 0
    1 - حق الله 2 - حق الناس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس