کد خبر 943807
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
محمد ایمانی

نشان ها، نشانه هایی برای دلالت هستند. زمان سپری می شود، هیجان ها فرو می نشیند و عیار کارها پدیدار می شود. و البته پاداش دهنده اصلی، مالک روز جزاست.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

مدال ها و نشان ها نشانه اند؛ مانند اسم ها که گاه ممکن است نسبت دور یا نزدیک با صاحب نام داشته باشند. دیروز حاج قاسم سلیمانی از رهبر معظم انقلاب نشان افتخار #ذوالفقار دریافت کرد؛ البته بدون سکه! سودای او شهادت و رضوان الهی است. روی زمین خدا بند نمی شود. تشنه دیدار یاران شهیدش هست. قطعاً آنچه از عزت و امنیت و اقتدار داریم، مدیون سلیمانی هاست.

در این زمینه:

عکس / لبخند حاج قاسم پس از دریافت نشان ذوالفقار

فیلم / احترام نظامی حاج قاسم به رهبر انقلاب


رهبری دیروز فرمودند "ایشان بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه؛ و مجاهدت کرده‌اند. ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضّل کند و زندگی ایشان را با سعادت، و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سالها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد".


آقای روحانی رئیس جمهور هم ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ به اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای (برجام)، نشان به همراه ۷۵۰ سکه بهار آزادی اهدا کرد. آقایان ظریف نشان درجه یک «لیاقت و مدیریت»، صالحی نشان درجه یک «شجاعت»، عراقچی و تخت‌روانچی نشان درجه دو «لیاقت و مدیریت» و بعیدی نژاد نشان درجه سه «لیاقت و مدیریت» دریافت کردند. مدتی بعد هم، از تندیس آقای ظریف با حضور خود وی رونمایی شد.


نشان ها، نشانه هایی برای دلالت هستند. زمان سپری می شود، هیجان ها فرو می نشیند و عیار کارها پدیدار می شود. و البته پاداش دهنده اصلی، مالک روز جزاست. "تِلکَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَ لا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ. این سرای آخرت است؛ (تنها) برای کسانی قرارمی‌دهیم که اراده برتری‌جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت برای پرهیزگاران است".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس