کد خبر 943682
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، با انتشار پستی در قسمت استوری صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از جدیدترین میهمان دفترش نوشت.

احترام برومند همسر مرحوم داوود رشیدی و مادر لیلی رشیدی که خود برای نسل پیش از انقلاب یادآور برنامه‌های شیرین کودکی است میهمان ضرغامی بوده است. ضرغامی برومند را به فنجان نسکافه‌ای دعوت کرده است و همراه با بازخوانی زندگی داوود رشیدی، خاطرات دوران کودکی هم‌نسلان ضرغامی در این جلسه مرور شده است. در ادامه می‌توانید این استوری را بخوانید:

احترام خانم برومند همسر مرحوم داوود رشیدی است. با شخصیت، منصف و خوش اخلاق.

هرچند نام مرضیه برومند بیش از سایر خواهران سر زبان هاست ولی همه آنها اهل هنرند. از دیگران شنیده ام که اجرای برنامه کودک احترام خانم در سالهای دور، دلنشین بوده و هنوز برخی هم سن و سالهای ما حس نوستالژیک خوبی نسبت به او دارند.

درمورد سینمای قبل انقلاب، مدیریت سینما در سالهای اول انقلاب و آسیب شناسی سینمای فعلی کشور نقطه نظراتمان خیلی بهم شبیه بود.

گفتنی های زیادی از مرحوم داوود رشیدی داشت که برایم شنیدنی و جالب بود. به او گفتم پس از این جلسه احساس وظیفه بیشتری برای ذکر خیر و قرائت فاتحه برای او خواهم داشت.

ما در اتاقمان نسکافه نداشتیم پس از نشست با برادر غلام کویتی پور که به قهوه علاقه مند بود و آن روز هرطور شده یه چیزی جور کردیم، چند نسکافه فوری روی میز گداشتیم برای روز مبادا! مثل همین جلسه

احترام خانم برومند به حق شایسته احترام است. برای او و فرزند و نوه عزیزش آرزوی سلامتی دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    1 0
    خب که چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس