کد خبر 943428
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
حکم دادگاه

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، علی عسگری عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب گفت: انتشار آثار مرتبط با رهبر معظم انقلاب برای آشنایی با رأی و اندیشه و نیز زندگی و سیره اخلاقی و اجتماعی معظم‌له است و بکارگیری آن به عنوان مجازات یک مجرم، بدسلیقگی است.

وی افزود: دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب هیچ توصیه ای به دادگاه هاجهت مطالعه اجباری آثار رهبر انقلاب توسط محکومان ندارد و این کار را مغایر با اثربخشی‌وروح‌کارفرهنگی‌می‌داند.

شایان ذکر است در پی اثبات مجرمیت ابوالفضل قدیانی، قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی، وی را علاوه بر مجازات حبس، به مطالعه و رونویسی سه کتاب «حکایت زمستان» از سعید عاکف، «داستان سیستان» (سفرنامه رهبرانقلاب به سیستان‌وبلوچستان) از رضا امیرخانی و «دشمن‌شناسی» که گردآوری سخنان رهبرانقلاب توسط مؤسسه حفظ و نشر آثار معظم‌له است، محکوم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    2 0
    به نظر من هم این تنبیه بازتاب خوبی نداره و بیشتر ضد تبلیغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس