کد خبر 943370
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
سقف انتقال پول نرم‌افزارهای پرداخت تلفن همراه به یک میلیون تومان کاهش یافت

به‌تازگی سقف نقل و انتقال روزانه وجه در پرداخت‌های تلفن همراه به یک میلیون تومان کاهش یافته است و درخواست‌های بالاتر از آن خارج از حد مجاز اعلام می‌شود.

به گزارش مشرق، با وجود کاهش ارزش ریال در یک سال و نیم اخیر سقف نقل و انتقال وجه در خودپردازها افزایش نیافته است و همچنان حداکثر مجاز نقل و انتقال وجه در این قالب ۳ میلیون تومان (۳۰ میلیون ریال) است.

سقف نقل و انتقال پول در نرم‌افزارهای پرداخت موبایلی هم در همین حد ۳ میلیون تومان قرار داشت. اما به‌تازگی سقف نقل و انتقال روزانه وجه در پرداخت‌های تلفن همراه به یک میلیون تومان کاهش یافته است و درخواست‌های بالاتر از آن خارج از حد مجاز اعلام می‌شود.

هنوز توضیح و دلیلی برای کاهش سقف تراکنش نرم‌افزارهای پرداخت تلفن همراه اعلام نشده است اما این محدودیت در شرایط کاهش ارزش ریال و رشد قیمت کالاها و خدمات و از طرف دیگر افزایش شدید و چند برابری خریدهای خرد در روزهای پایانی سال، ترافیک روزهای پایانی سال را در شعب بانک‌ها افزایش خواهد داد.

هنوز توضیحی از سوی بانک مرکزی و دیگر ذینفعان این حوزه ارائه نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • LB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    9 1
    خاک بر سرشون. با این افت ارزش پول، مردم با موبایل چی میخان بخرن؟ از فردا طرف میگه داداش این چهار تا سنگک رو پولشو چطور بدم؟ از حد مجاز انتقال موبایلی خارجه! بیا بریم بانک اونجا حساب به حساب کنیم!
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 0
    امروز با همراه بانک ملی استعلام موجودی گرفتم کارمزد کم کرد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    4 0
    یک کف مرتب برای اقای همتی بخاطر توسعه روز افزون بانکداری مدرن که در دستور کاردارن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس