کد خبر 943172
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
ایسکو

ایسکو امروز هم از فهرست رئال مادرید خط خورد و بازی مقابل وایادولید را از خانه تماشا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رئال امشب در ورزشگاه خوزه سوریا بازی حساسی مقابل وایادولید پیش رو دارد. حساس از این جهت که هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی می‌تواند حتی رتبه سوم این تیم را با خطر مواجه سازد و رئال برای حفظ غرور و وجهه خود نیز باید از بازی امشب با سه امتیاز خارج شود.

روز گذشته سانتیاگو سولاری که احتمالاً برای آخرین بار روی نیمکت رئال خواهد نشست، در کنفرانس خبری خود به ایسکو تاخت و او را فاقد فرم لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی عنوان کرد. ایسکو که از فهرست بازی با آژاکس خط خورده بود، حاضر نشد با سایر بازیکنان به ورزشگاه برنابئو برود و روانه منزل شد. او البته به خاطر این حرکت، از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد اما بر اختلافاتش با سولاری بیش از گذشته افزود. سرمربی آرژانتینی به نظر تا روزی که در رئال حاضر است، قصد استفاده از ایسکو را ندارد.

بیشتر بخوانید:

ستاره ناراضی کهکشانی‌ها به سیم آخر زد!

طبق ادعای مارکا، دلیل اصلی خط خوردن ایسکو از فهرست رئال مادرید برابر وایادولید تصمیم کمیته انضباطی باشگاه بوده است و این بار سولاری نقشی در این قضیه نداشته است.

پس از اینکه سولاری طبق روال معمول به مسئولان باشگاه اطلاع داد که ایسکو پس از خط خوردن از فهرست بازی با آژاکس به برنابئو نیامده است، طبق قانون، باشگاه او را با جریمه انضباطی مواجه کرده و ایسکو حتی اگر سولاری هم قصد استفاده از او را داشت امشب نمی‌توانست برابر وایادولید به میدان برود.

بی شک ایسکو اولین نفری است که از برکناری سولاری خوشحال خواهد شد و بی صبرانه منتظر اعلام رسمی باشگاه در این زمینه است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس