کد خبر 943153
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
زیدان

اتفاقات عجیبی که پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان رخ داده، باعث جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید شده است.

به گزارش مشرق، کمتر کسی انتظار داشت حدود یک هفته بعد از فتح دوباره لیگ قهرمانان و پیروزی برابر لیورپول در فینال کیف، سرمربی موفق فرانسوی از سمت خود استعفا داده و از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

در ماه‌های اخیر دلایل زیادی در مورد تصمیم غیر منتظره زیزو مطرح شده و بسیاری اختلاف نظر او با فلورنتینو پرز در بازار نقل و انتقالات تابستانی را دلیل اصلی این اتفاق می‌دانستند، اما طبق ادعای کادناسر، به نظر می‌رسد تنش و درگیری زیدان با بازیکنان پیش از دیدار فینال به رهبری سرخیو راموس، وی را به فکر جدایی از رئال مادرید انداخته است.

بیشتر بخوانید:

تردیدهای زیدان برای بازگشت به رئال

پیش از دو فینال قبلی در میلان و کادریف، رئال مادرید یک روز پیش از بازی نهایی به مقصد سفر کرد اما قبل از فینال برابر لیورپول، زیدان احساس کرد بهتر است چند روز قبل از برگزاری بازی تیمش را راهی اوکراین کند.

اما این بار در میان گذاشتن تصمیم سفر به کیف، یک صحبت عادی میان کادر فنی و بازیکنان نبود و با اعتراض ستاره‌های رئال مادرید همراه شد که در این میان سرخیو راموس علناً به مخالفت با سرمربی فرانسوی پرداخت. البته در نهایت زیدان به خوزه آنخل سانچس، مدیر رئال مادرید تاکید کرد که این نه یک پیشنهاد، بلکه یک دستور است و بازیکنان متعهد به اجرای تصمیم زیزو و سفر در روز پنج شنبه و چند روز قبل از فینال به کیف هستند.

اما پنج روز بعد از سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان با شکست لیورپول و پس از گذشت هفت روز از سفر به کیف، زیدان احساس کرد دیگر با توجه به این اتفاقات زمان جدایی فرا رسیده و با استعفای خود همه را غافلگیر کرد، اما به نظر می‌رسید تنشی که در روزهای پایانی حضور زیزو در رختکن رئال مادرید ایجاد شده، یکی از دلایل اصلی جدایی او بعد از سه فصل موفق از جمع کهکشانی‌ها بوده است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر ژوزه مورینیو از شانس بالایی برای بازگشت به رختکن رئال مادرید برخوردار است و در نظرسنجی‌ها نیز هواداران علاقمند به حضور دوباره او هستند. بسیاری معتقدند دیسیپلین بالای سرمربی پرتغالی باعث برقراری دوباره نظم در رختکن کهکشانی‌ها خواهد بود و چنین شرایطی برای بازگشت به جاده موفقیت، در حال حاضر نیاز اصلی رئال مادرید است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس