کد خبر 943101
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
سهراب مرادی

قهرمان وزنه‌برداری المپیک به منظور پیگیری روند درمان مصدومیتش صبح امروز جلسه‌ای را با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی، دارنده مدال‌های طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مهره‌های کمر درگیر آن شده، مدتی دور از میادین است و به توصیه پزشکان برای بهبودی باید استراحت داشته باشد.

در این بین برخی پزشکان به مرادی انجام عمل جراحی را پیشنهاد کرده‌اند، اما در مقابل تعدادی دیگر از متخصصان به وی توصیه کرده‌اند تا فعلاً از جراحی چشم‌پوشی کند چون امکان بهبودی با استراحت و روش‌های درمانی جایگزین وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

خبر نگران کننده برای وزنه برداری ایران

مرادی صبح امروز به همراه علی مرادی، رئیس فدراسیون و باقری، به دیدار صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک رفتند تا در خصوص نحوه درمان این مصدومیت صحبت و گفت‌وگو داشته باشند. در این جلسه همچنین اصغر رحیمی، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و اسبقیان به عنوان نماینده وزارت ورزش حضور داشتند. قرار بود سلطانی‌فر، وزیر ورزش هم هم حضور داشته باشد که بدلیل حضور در مجمع فدراسیون فوتبال غایب بود.

گفته می‌شود برخی پزشکان به مرادی توصیه کرده‌اند که برای انجام عمل جراحی به آلمان سفر کند و از سویی هماهنگی‌هایی برای حضور وی در بیمارستانی در هانوفر صورت گرفته است. قرار است مرادی به همراه یکی از پزشکان معتمد فدراسیون پزشکی ورزشی برای انجام معاینه اولیه به آلمان اعزام شود.

همچنین کمیسیونی در سطح ملی با محوریت فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور بررسی شرایط مرادی تشکیل شده تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک قول هرگونه همکاری از سوی این کمیته برای درمان قهرمان المپیک را داد و عنوان کرد در تمام مراحل درمان در کنار مرادی خواهند بود.

سهراب مرادی که رکورددار جهان و قهرمان المپیک است یکی از شانس‌های اصلی وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس