کد خبر 942930
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
حسین‌علی امیری

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین‌علی امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی دو پروژه اقتصادی و زیرساختی بود که امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

وی حضور بین عشایر منطقه تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و افزود: از نزدیک از مشکلات و نیازهای مردم این منطقه اطلاع پیدا کردیم که بخشی از این نیازها به‌زودی برطرف شده و بخشی نیز احتیاج به انجام کارهای مطالعاتی دارد که در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به مناطق عشایری و روستایی نگاه نظام قاعده سکونت است و ما معتقد هستیم که در همه نقاط کشور باید توسعه متوازن اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

پرونده «بانک رفاه» به کمیسیون اصل ۹۰ رفت

چهارمین تلاش دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی

امیری از تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی خبر داد و عنوان کرد: ما معتقد هستیم که بخشی از مشکلاتی که در ماه‌های اخیر در توزیع برخی اقلام در کشور رخ داد به‌خاطر این بوده که بازرگانی ما مدیریت واحدی ندارد.

وی ابراز کرد: بخشی از بازرگانی در وزارت صنعت، بخشی در وزارت جهاد کشاورزی و بخشی در وزارت‌خانه‌های دیگر بوده که این پراکندگی مشکلاتی را ایجاد کرده، بنابراین نمایندگان مجلس طرحی را در این زمینه تهیه کرده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم طرح تشکیل وزارت بازرگانی و توسعه تجارت هرچه سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد و نمایندگان مجلس قبل از سال جدید به تشکیل این وزارتخانه رأی دهند تا دولت هرچه زودتر وزارت بازرگانی را تشکیل داده و وزیر مربوط را به مجلس معرفی کند تا نابسامانی‌های ماه‌های اخیر جمع شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    وزارت بازرگانی تشکیل بدید همه چی رو وارد کنید تا این چند کارخانه هم نابود شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس