کد خبر 942488
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
علیرضا مرزبان

مرزبان با اشاره به اینکه استقلال از گروه خودش در جام باشکاهه آسیا صعود خواهد کرد، گفت باتوجه به عدم تمرین در این هفته آماده بازی با استقلال هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال تهران درباره این بازی و همچنین عملکرد استقلال درآسیا و حاشیه‌های اخیرنفتی ها اظهار کرد: «استقلال بعد از شروع خوبی که در نیمه اول داشت درنیمه دوم دچارمشکل شد. متاسفانه استقلالی‌ها در رعایت فواصل بین خطوط، دقت لازم به عمل نیاوردند و گل دوم و سوم را دریافت کردند. اما با این حال امیدوارم این تیم به آسیا دوباره برگردد. شکست در بازی اول خارج ازخانه مسئله بزرگی نیست و استقلال در ادامه با توجه به بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش که دارد به طور ۱۰۰% معتقدم به لیگ آسیا برمی گردد. اعتقاد قلبی من این است که این تیم می‌تواند یکی از تیم‌های صعود کننده این گروه باشد.

بیشتر بخوانید:

شفر: کار ما از منچستر و آژاکس سخت‌تر است

وی در ادامه در باره استقلال گفت: «من فکر می‌کنم استقلال را نباید با توجه به بازی اول قضاوت کرد چراکه بازی اول همیشه چالش‌های خاص خودش را دارد.»

وی درخصوص شرایط استقلال درلیگ برتر تصریح کرد: «استقلال پس از اینکه در اوایل فصل با بحران مواجه شد خودش را بسیار خوب سازماندهی کرد و توانست به لیگ برگردد و در حال حاضر یکی از شانس‌های قهرمانی به حساب می‌آید.من حتم دارم استقلال تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا سه امتیاز را در مقابل ما بگیرد.»

مرزبان درارتباط با عدم تمرین تیمش در هفته اخیر گفت: «باید در خصوص اینکه بازیکنان ما در این سه روزه تمرین نکردند این توضیح را بدهم که این تیم حق طبیعی خودش را می‌دانست و ما هم حق طبیعی بازیکنان می‌دانیم که واقعاً نسبت به شرایط مالی که داشتند معترض باشند.

اما چیزی به نام اعتصاب وجود نداشت تنها یک اعتراض بود نسبت به عدم پرداخت حقوشان.

من روش آنها را برای این کار کاملاً می‌پسندم چون که در روزهایی که تمرین نداشتیم جلسات بسیار زیادی برگزار کردیم. اصلاً شرایط روحی بازیکنان طوری نبود که بخواهند تمرین کند. باید این را بدانیم که مدیران تیم وقتی زندگی طبیعی خودشان را دارند درک کنند که بازیکن‌ها شرایط خوبی را ندارند، بازیکنی که قبل ازعید دریافتی نداشته است باید از لحاظ شخصیتی جوابگوی خانواده‌اش باشد. این مسئله بسیار مهم را باید تمام مسئولین و مدیرعاملان همه تیم‌های لیگ برتری بدانند که بازیکن‌ها برده باشگاه‌ها نیستند و تنها از حقوق مدنی خودشان دفاع می‌کنند چون هر بازیکنی در بهترین حالت می‌توانند ۱۰ سال بازی کند.»

وی همچنین باتشکر از مدیران نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: «از طرف دیگر باید اشاره کنم مدیران نفت مسجدسلیمان خصوصاً آقای نصیریان دوست در کنار سایر اعضای هیئت مدیره آقای مولایی، شجاعی و آقای فرجی بسیار صمیمانه در کنار ما بودند و بی نهایت باید از آنها تشکر کنم که با تمام مشکلات کاری که دارند این شجاعت را داشتند که در تمام جلسات تیمی شرکت کنند و این احساس را به سایر تیم می‌دادند که باید حق و حقوق طبیعی بازیکنان پرداخت می‌شود.»

مرزبان درخصوص مشکلات مالی نفت در ادامه توضیح داد: «الان راهکارهای جدیدی را پیدا کردیم و به توافقات خیلی خوبی رسیدیم که جا دارد از همه بازیکنان تیم هم تشکر کنم. همچنین از مدیریت تیم که توانست این مسائل را سازماندهی کند تا ما وارد این بازی بزرگ مقابل استقلال شویم.»

وی در باره تمرین نکردن بازیکنانش بیان کرد: «البته مسئله طبیعی است که تمرین نکردن بازیکنان ممکن است به تیم آسیب بزند که در این مورد می‌توانیم بعد از بازی صحبت کنیم. اما بازیکنان نفت مسجدسلیمان بازیکنانی هستند غیرت و شهامت و تعصب خود را نسبت به خودشان و شهرشان فراموش نمی‌کنند و ما با احساس بسیار خوبی وارد مسابقه با استقلال می شویم و امیدواریم بازی بسیار خوبی را ارائه بدهیم چون تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده است. این مسئله بسیار حساسی است که تیم توانست خودش را در لیگ اثبات کند.»

سرمربی سابق تیم‌های پیکان، خونه به خونه، پدیده، مشکی پوشان و شهرداری ماهشهر در باره هوارادان تیمشان نیز اشاره کرد: «یکی از نقاط قوت تیم ما هواداران خوبی است که داریم که همیشه روی آنها حساب باز کرده ایم و هیچ وقت اینتیم را تنها نگذاشته اند.»

مرزبان با اشاره به مسائل داوری گفت: «در مورد مسائل داوری هم معتقدم یک تیم در طول یک لیگ ممکن است آسیب‌های بسیار زیادی از اشتباهات داوری ببیند. به گفته کارشناسان سه پنالتی در طول این سه هفته برای تیم من نادیده گرفته شده است اما من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم این اشتباهات را عمدی قلمداد کنم چرا که معتقدم در دپارتمان داوری بچه‌های بسیار با شرافتی حضور دارند و انسان‌های بسیار خوبی هستند، اما در طول لیگ همیشه تیم‌هایی هستند که از داوری ضرر کردند ولی در کفه ترازو اگر بگذاریم در نهایت اگرجایی به ضررت سوت بزنند، گاهی هم به سودت تمام می‌شود.

ضمن آنکه این اشتباهات داوری در چمپیونزلیگ هم وجود دارد و وظیفه ما این است که احترام دپارتمان را نگه داریم و اگر بازی را واگذار می‌کنیم به سرعت به سمت داوران حمله نکنیم.اول از خودمان سوال کنیم که آیا کارمان را درست انجام داده ایم و بعد ببینیم چه اشتباهاتی هست که از طرف داوران صورت پذیرفته است. در هر صورت من اعتقاد دارم ما همیشه باید ارتباط خوبی با داوران داشته باشیم و این حس را به مردم ایران هم بدهیم که این اشتباهات به هیچ وجه عمدی نیستند و این اشتباهاتی است که در بالاترین سطح فوتبال دنیا نیز صورت می‌پذیرد. باید همواره به داوران احترام بگذاریم و داوران هم در طول بازی باید به اعضای کادر فنی با احترام برخورد کنند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس