کد خبر 942453
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
صمد مرفاوی

پیشکسوت و مربی سابق استقلال اعتقاد دارد خط دفاعی این تیم باید برای بازی‌های آینده ترمیم شود تا این تیم به صعود امیدوار باشد.

به گزارش مشرق، پیشکسوت و مربی سابق استقلال اعتقاد دارد خط دفاعی این تیم باید برای بازی‌های آینده ترمیم شود تا این تیم به صعود امیدوار باشد.

با مرفاوی درخصوص باخت سنگین استقلال مقابل الدوحیل قطر، اظهارات رحمتی و همچنین پیش‌بینی‌اش از عملکرد استقلال در لیگ برتر همکلام شدیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال بدون ملی پوشان امید به میدان می‌رود

استقلال باخت بدی را مقابل الدوحیل قطر تجربه کرد.

باید قبول کنیم گروه استقلال خیلی سخت است. تیم‌های قدرتمند و صاحبنامی در این گروه حضور دارند. استقلال اگر می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند شاید کارش برای صعود راحت‌تر می‌شود. شما نگاه کنید تیم‌های الهلال و العین هم که در این گروه قرار دارند از تیم‌های قدرتمند آسیا هستند.

به نظرتان استقلال می‌تواند از این گروه صعود کند؟

چرا که نه؟ استقلال توانایی صعود از این گروه را دارد اما یک شرط دارد؛ خط دفاع این تیم باید ترمیم شود. آن اشتباهات فاحشی را که در دیدار مقابل الدوحیل قطر انجام دادند را نباید دوباره تکرار کنند.

به عنوان یک مهاجم سابق این تیم، عملکرد فورواردها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منشا قبلاً در ایران بازی کرده و با جو تیم‌های ایرانی آشناست. پاتوسی هم باید قبول کنیم که هم گل زده و هم پاس گل داده اما همیشه این را در نظر بگیرید که عیار یک بازیکن خوب در آسیا مشخص می‌شود. او باید بتواند عملکرد خوبش را در لیگ قهرمانان دنبال کند.

به نظرتان استقلال می‌تواند در لیگ قهرمان شود؟

استقلال اگر بتواند مثل دو بازی اخیرش ظاهر شود امید اول قهرمانی است. شفر کارش را بلد است و شما شک نکنید استقلال به زودی به صدر جدول خواهد رسید.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس