کد خبر 941974
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
گواردیولا

یک رسانه ایتالیایی از تمایل بانوی پیر به استخدام سرمربی اسپانیایی حال حاضر منچسترسیتی خبر داده است.

به گزارش مشرق، با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس در پایان فصل جاری، اکنون شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا مدعی شده است که پپ گواردیولا گزینه رؤیایی بانوی پیر برای جانشینی این مرد ایتالیایی است.

طبق اعلام این شبکه، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی جدیدترین نامی بوده که به فهرست گزینه‌های مدیران باشگاه یوونتوس برای هدایت قهرمان فصل گذشته سری A اضافه شده است. گفته می‌شود که آلگری با وجود تمدید قراردادش با بانوی پیر، چه بتواند بانوی پیر را در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان کند چه برای پنجمین سال در تحقق این هدف ناکام بماند، در پایان فصل تورین را ترک می‌کند و از رئال مادرید، اینتر و چند باشگاه انگلیسی به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده است. در این بین نشریه کوریره دلاسرا حضور آلگری در اینتر را محتمل‌تر می‌داند، هر چند وی در این راه رقبایی همچون آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو دارد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو از یوونتوس جدا می‌شود؟

اسپورت مدیاست، استخدام گواردیولا را برای یوونتوس کار سختی توصیف کرده اما آن را غیرممکن نمی‌داند. گواردیولا که در مصاحبه‌های اخیر خود از یووه به عنوان یکی از سه تیم برتر اروپا در یک دهه اخیر یاد کرده است، تا کنون در لالیگا، بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس مربیگری کرده و بعید نیست که بخواهد مربیگری در دیگر لیگ بزرگ اروپا را هم تجربه کند.

در همین حال عامل دیگری هم رخ داده که سبب شده به شایعه تلاش یوونتوس برای استخدام گواردیولا دامن زده شود و آن رؤیت شدن «پره گواردیولا» برادر و مدیربرنامه‌های گواردیولا در تورین بوده و تصور می‌شود سفر او به شمال ایتالیا برای آغاز مذاکرات با بانوی پیر بوده است.

مدیاست همچنین با استناد به اخبار برخی منابع انگلیسی مدعی شده است که پره گواردیولا در شهر میلان نیز در یک ضیافت ناهار برای مذاکره با نمایندگان باشگاه یوونتوس دیده شده است و از این رو پیوستن سرمربی ۴۸ ساله منچسترسیتی به راه‌راه‌پوشان تورین با توجه به خریدهای مهم بیانکونری در ابتدای فصل جاری از جمله کریستیانو رونالدو غافلگیر کننده نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس