کد خبر 941957
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
ارتش اسراییل

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به دنبال از سرگیری روابط تل‌آویو با کشورهای آفریقایی، هیئت‌هایی از یگان‌های ویژه وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی برای آموزش ارتش‌های آفریقا عازم این قاره شدند.

به گزارش مشرق، این شبکه اعلام کرد، پس از اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به آفریقا سفر و اعلام کرد: "اسرائیل به آفریقا و آفریقا به اسرائیل بازگشته است"، این سیاست‌های جدید در قالب دستوراتی از سوی سطح سیاسی به ارتش این رژیم ابلاغ می‌شود.

به گزارش شبکه ۱۳، مساله به تشریک مساعی میان ارتش رژیم صهیونیستی، دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک)، دستگاه جاسوسی (موساد) و وزارت خارجه این رژیم مربوط می‌شود که همگی تلاش دارند روابط اولیه‌ای ایجاد و در جریان نیازهای امنیتی حاکمان محلی قرار بگیرند. ارتش اسرائیل پیشگام این پروژه است، از میان کشورهایی که این ارتش با آنها روابط خارجی دارد، می‌توان اتیوپی، کنیا، آنگولا، آفریقای جنوبی، ساحل عاج، زامبیا، توگو، نیجریه، کامرون و مالاوی را نام برد.

بیشتر بخوانیم:

استقرار سامانه دفاع موشکی تاد در اسراییل

شبکه مذکور ادامه داد، بخش روابط خارجی ارتش رژیم صهیونیستی این فرایند را دیپلماسی نظامی می‌نامد که به عنوان مثال شامل تلاش‌های دیپلماتیک این رژیم در اعزام هیئت‌های نجات و کمک در فاجعه‌های جهان، آموزش‌های مشترک با ارتش‌های دیگر و در حال حاضر هم اعزام هیئت‌هایی برای آموزش ارتش‌های آفریقاست.

طبق اعلام این شبکه، ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین‌بار از سال‌ها پیش یک وابسته نظامی در آفریقا تعیین کرده است و رئیس هیئت ارتش صهیونیستی برای آموزش ارتش‌های آفریقا گفت: آنها به طور ویژه از ما می‌خواهند فناوری جنگی خود، انجام حملات بهتر و نحوه کار تیمی را آموزش دهیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    2 3
    پای نظامیان حرامزاده رژیم غاصب صهیونیستی مناسبتره!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    2 3
    پای نظامیان حرامزاده رژیم غاصب صهیونیستی مناسبتره!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    2 3
    پای نظامیان حرامزاده رژیم غاصب صهیونیستی مناسبتره!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    مدتهاست در آفریقا شاهدانه کشت می کنند البته به اسم تولید دارو. مصاحبه ای از ایهودباراک در همین زمینه در یورونیوز در دسترس است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس