کد خبر 941927
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
نادر دست نشان

سرمربی جدید سپیدرود رشت ۱۰ بازی تا پایان لیگ‌برتر برای بقای سپیدرود در این رقابت‌ها فرصت دارد اما شرایط سپیدرود در جدول نسبت به سال گذشته متفاوت و سخت‌تر است.

به گزارش مشرق، روز گذشته در اقدامی فوری، مالکیت موقت باشگاه به کیومرث بیات سپرده شد و در همان روز، نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

سپیدرود به مانند سال گذشته در شرایط حساسی قرار دارد و باید برای بقا در لیگ برتر با حریفان خود مقابله کند اما وضعیت سپیدرود در جدول به نسبت سال گذشته تفاوت‌هایی دارد و کار نادر دست‌نشان برای بقا در لیگ‌برتر بسیار سخت‌تر از علی کریمی خواهد بود.

در حال حاضر، سپیدرود با ۱۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. در حالی که این تیم رشتی سال گذشته تا پایان هفته بیستم، با ۱۹ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار داشت. علاوه بر این سپیدرودی‌ها در فصل گذشته با رتبه نهم جدول شش امتیاز فاصله داشتند در حالی که این اختلاف امتیاز در لیگ هجدهم با نفت مسجد سلیمانی است که در رتبه سیزدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بیات: سپیدرود حالا تنها ۲ میلیارد بدهکار است

 

۱۰ بازی پیش روی سپیدرود به نسبت سال گذشته حدوداً در یک سطح قرار دارد. یعنی سپیدرود در ۱۰ بازی آخر با تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور بازی خواهد داشت و به مانند سال گذشته با تیم‌های هم‌تراز خود رقابت خواهد کرد.

حالا نادر دست‌نشان مانده و تیمی که کاملاً از هم فروپاشیده است. سپیدرود حال و روز خوشی ندارد و بعد از رفتن علی کریمی به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. چیزی که بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت قرار گیرد، بازگرداندن روحیه و بهتر کردن شرایط روحی و روانی تیم است و در وهله بعد چیدن یک سناریوی منظم برای ۱۰ بازی پیش روی سپیدرود تا اختلاف خود را در جدول کاهش دهد و بتواند خود را لیگ برتر ماندگار کند.

۱۰ بازی باقی‌مانده سپیدرود در لیگ برتر به شرح زیر است:

هفته ۲۱: صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت

هفته ۲۲: سپیدرود رشت - پرسپولیس

هفته ۲۳: پیکان - سپیدرود رشت

هفته ۲۴: سپیدرود رشت - ذوب‌آهن

هفته ۲۵: تراکتورسازی - سپیدرود رشت

هفته ۲۶: سپیدرود رشت - پارس جنوبی جم

هفته ۲۷: فولاد - سپیدرود رشت

هفته ۲۸: سپیدرود رشت - نفت مسجد سلیمان

هفته ۲۹: نساجی مازندران - سپیدرود رشت

هفته ۳۰: استقلال - سپیدرود رشت

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس