کد خبر 941814
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش مشرق، کیوان ساعدی یک فعال رسانه در توئیتر با انتشار توبه نامه «احمد اسماعیل» از پایان فعالیت فرقه موسوم به «احمدالحسین الیمانی» خبر داد که سایت خبری «مشرق» صحت و سقم این خبر را تأیید نمی‌کند.

پس از سقوط صدام، احمد الحسن الیمانی با کمک برخی بازمانده‌های رژیم بعثی، تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه و بصره به راه انداخت. نام اصلی او «احمد اسماعیل کاطع» است که در قبیله صیامر در حدود سال ۱۹۷۳ میلادی در منطقه‌ای به نام هویر از توابع زبیر استان بصره متولد شده است، وی در سال ۱۹۹۹ میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ‌التحصیل شده و مدتی در حوزه شهید سید محمد صدر تلمذ کرده است.

الیمانی با اینکه سید نیست و اصل و نسب او از طایفه «صیامر» معلوم است، عمامه سیاه پوشیده و در مجامع عمومی ظاهر شده و خود را «سید یمانی» معرفی می‌کند! این در حالی است که امام رضا (ع)، حرکت یمانی را هم‌زمان با خروج سفیانی و خراسانی بیان می‌کند و می‌فرماید: «خروج سفیانی، یمانی و خراسانی در یک سال، یک ماه و یک روز و ترتیب آن‌ها همچون رشته مهره‌ها پشت سر هم خواهد بود. سختی از هر سو پدید آید، وای بر کسی که با آن‌ها مخالفت و دشمنی کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس