کد خبر 941313
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
دوپینگ

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تأکید کرد مأموران ضد دوپینگ علاوه بر مسابقات در تمرینات و اردوهای تیم‌ها هم حاضر می‌شوند و از آنها تست دوپینگ می‌گیرند.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده درباره گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان لیگ دسته اول و پیشنهاد برای افزایش این نمونه‌گیری در هفته‌های پایانی اظهار داشت: من از دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای نظارت بر ستاد ملی مبارزه بر دوپینگ تشکر می‌کنم. مأموران مبارزه با دوپینگ در مسابقات این فصل در اکثر هفته‌ها برای انجام تست دوپینگ، نه تنها در مسابقات حضور داشتند، بلکه برای دومین فصل پیاپی علاوه بر مسابقات، در تمرینات و محل اردوی تیم‌ها به صورت سرزده حاضر می‌شوند و تست دوپینگ می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

انجام تست دوپینگ سرزده در مسابقات لیگ یک؟

وی ادامه داد: در این فصل آمار بسیار خوب و زیادی از نمونه‌های دوپینگ داریم و با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم این تعداد بیشتر هم خواهد شد. همانطور که گفتم مأموران مبارزه با دوپینگ علاوه بر مسابقات، در اردوها و تمرینات تیم‌ها هم به صورت سر زده حاضر می‌شوند که این هم دقیقاً جزو قوانین «نادو» است. همه تیم‌ها هم باید این موضوع را بدانند که سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی به شدت مسئله دوپینگ را رصد می‌کنند و تست‌گیری مأموران ضد دوپینگ فقط به مسابقات ختم نمی‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته‌های پایانی تست‌گیری از بازیکنان تشدید خواهد شد؟ گفت: در این موضوع شک نکنید! ما از کلمه تشدید استفاده نمی‌کنیم، چون در هفته‌های گذشته هم حداقل هر هفته در دو مسابقه تست‌گیری انجام می‌شد و مأموران در اردوها و تمرین‌ها هم حاضر می‌شدند. با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، قول داده‌اند که در هفته‌های آینده این نمونه‌گیری‌ها بیشتر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس