شمخانی: پیغام آمریکا به ایران برای مذاکره درباره افغانستان/ آنها نقشی در براندازی داعش نداشتند

دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: دولت پاکستان متعهد است که امنیت مرزهای خودش را در جلوگیری از ورود ضدانقلاب تضمین کند.

به گزارش مشرق، امیر دریابان «علی شمخانی» در حاشیه دومین هوایش ملی تاریخ شفاهی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه جلسات شورای عالی امنیت ملی برای انتقام از عاملان حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان گفت: این موضوع هنوز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

شمخانی: جنگ اقتصادی را نمی‌توانیم برای مردم ملموس کنیم

وی افزود: دولت پاکستان متعهد است که امنیت مرزهای خودش را در جلوگیری از ورود ضدانقلاب تضمین کند و ما هم حتماً و بدون شک آنچه را که برای صیانت از مرز با پاکستان و حفظ امنیت مرزها لازم است به کار می‌گیریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون «تصویب یا عدم تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف» گفت: این موضوع اتفاق جدیدی نیست که نسبت به یک پدیده ضدملی، عناصری در داخل، مدافع یا مروج آن باشند و ما طی ۴۰ سال گذشته انقلاب این وضعیت را داشتیم.

وی تصریح کرد: ما نهادهای قانونی روشنی در کشور داریم. در مباحث امنیتی «شورای عالی امنیت ملی»، در مباحث مصلحتی «مجمع تشخیص مصلحت نظام»، در مباحث قانونی «مجلس شورای اسلامی» و در مباحث اداره کشور «قوه مجریه» هرکدام به وظایف خودشان عمل می‌کنند. امیدواریم در این کشاکش که آژانس برای چهاردهمین بار اعلام کرد جمهوری اسلامی تعهدات خود را انجام داده، بتوانیم حق ملت ایران را برگردانیم و ان‌شاالله این موضوع محقق خواهد شد.

شمخانی همچنین در خصوص حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: حضور ایران در سوریه مبتنی بر درخواست دولت سوریه است. ۴۰ سال است که نبرد جبهه ثبات‌خواهان و ثبات‌سازان با جبهه بی‌ثبات‌سازان وبی‌ثبات خواهان وجود دارد. امروز کفه ترازو مشخص می‌کند که بی‌ثبات‌سازان هیچ عایدی جز شکست نداشتند واین موضوع در پهنه منطقه نفت‌خیز ما کاملاً مشخص است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در محور ثبات‌سازی به دعوت دولت سوریه و در جهت کمک به مردم سوریه به این کشور رفته و آنجا مستقر است و تا زمانی‌که دولت سوریه بخواهد این حضور ادامه پیدا خواهد کرد و این جِلِز وِلِزها و سفرهای بی‌فایده و حرف‌های بی‌عمل نتانیاهو تاثیری در این موضوع نخواهد داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان پیرامون قدرت موشکی ایران گفت: ما در ارتباط با «برد»، «قدرت تخریب»، «دقت» و «آماده‌سازی سریع» که ۴ محور توانمندسازی موشکی ماست با هیچکس مشاوره نمی‌کنیم و از هیچکس اجازه نمی‌گیریم و نیازهای دفاعی ما به ما تکیه می‌کند که چه‌کار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    1 3
    ناکامی‌های ترامپ در ایجاد ائتلاف ضد ایرانی را نگتید. الان باید جنگ شروع شده باشد که نشد با درایت مسئولان ایرانی
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      2 3
      موافقم اما ملت متوجه نیستند . زمانی متوجه میشوند که ...
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    3 1
    ما امروز درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم اما نمی‌توانیم این جنگ را برای مردم ملموس کنیم.
    • NL ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      1 1
      جنگ تمام عیار فقط داماد ایشون
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    2 1
    در جنگ اقتصادی باید با استراتژی و راهبرد حرکت کرد و فرماندهی میدان نبرد نیز فرماندهانی از جنس مردم باشند و با ایجاد پیروزی‌های هرچند کوچک مردم را وارد عرصه نبرد اقتصادی با دشمن کنند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    3 1
    فرماندهان میدان نبرد اقتصادی هم باید از جنس مردم باشند و البته راهبرد درست و اصولی داشته باشند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    5 1
    «تصویب یا عدم تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف» این موضوع اتفاق جدیدی نیست که نسبت به یک پدیده ضدملی، عناصری در داخل، مدافع یا مروج آن باشند و ما طی ۴۰ سال گذشته انقلاب این وضعیت را داشته ایم . الله اکبر درود بر بصیرتت ای ژنرال حقیقی و ایرانی با اصل و نصب . خائنام مشغول فشار معیشتی برای تصویب مصوبه های خیانت بار و خجالت بارشان اند .
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    2 2
    شهید زنده
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    4 1
    تورم و بیکاری و دروغ و فساد و اختلاس را نابود کنید سریعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس