جشن ۶۸ سالگی کیومرث پوراحمد

پور احمد ادعایی را در مراسم تشییع مرحوم الوند انجام داده که خالی از صداقت و اعتبار است و نتیجه آن ایجاد فضای بی‌اعتمادی نسبت به نیروهای زحمتکش اورژانس کشور آن هم بدون دلیل منطقی است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -کیومرث پوراحمد، کارگردان فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» در این برنامه صحبت‌هایی را به زبان آورد که تشییع جنازه مرحوم الوند را به حاشیه برد. وی با طرح این ادعا که پس از تماس تلفنی خانواده الوند در ساعت ۶ صبح با اورژانس، ۴۵ دقیقه طول کشیده تا آمبولانس به خانه آن مرحوم برسد، با کنایه بیان داشت افرادی چون الوند در اینجا تلف می‌شوند. ادعای پوراحمد مستقیماً متوجه اورژانس تهران بود.

بیشتر بخوانید:

چاقوکشی کیومرث پوراحمد برای نظام در چهل سالگی انقلاب +فیلم

پروژه «۴۰ سال یک روز خوش ندیدیم» از کجا کلید می‌خورد؟

محمدکرم درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با «وطن‌امروز»، با ارائه گزارش کامل اورژانس مربوط، بیان داشت: «ساعت ۶:۰۲ دقیقه با اورژانس تهران تماس گرفته شد که آدرسی نامفهومی هم برای ارسال آمبولانس داده شد. آمبولانس رأس ساعت ۶:۲۰ در محل حاضر بود». وی با بیان اینکه از همان ابتدا مرحوم الوند تمام علائم حیاتی خود را از دست داده بود، اعلام داشت: «بعد از رسیدن به محل، بیمار را با CPR مستقیماً به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال می‌دهند». به نظر می‌رسد کیومرث پوراحمد متأثر از فضای غم‌اندود و تنها با استناد به شنیده‌های خود، صحبتی را در مراسم تشییع مرحوم الوند انجام داده که خالی از صداقت و اعتبار است و نتیجه آن ایجاد فضای بی‌اعتمادی نسبت به نیروهای زحمتکش اورژانس کشور آن هم بدون دلیل منطقی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    16 0
    این آقا سالهاست تلویزیون ایران نمیبینه. میمونه بی بی سی و ووآ و من و تو و ... بیشتر از اینم ازش انتظار نمیشه اشت.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    17 0
    اینا معلوم نیست چی می زنند، تو هپروتند. یه چیزی گفته. شما به بزرگی خودتون ببخشینش.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    7 0
    چون پیر شدی حافظ از میکده بیرون شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس