کد خبر 941181
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
فوتبال

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ازاقدام باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ به خاطر طرح دعوی در دادگاه عالی ورزش و بکارگیری وکلای خارجی در این پرونده انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال در شرایطی پرونده بازی سوپرجام با پرسپولیس را به دادگاه عالی ورزش نشان دهند که قرار است مدیران و معاونین این باشگاه برای ارائه مستندات و مدارک در جلسه‌ای در این دادگاه حاضر شوند. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ هم قرار است برای دفاع از اقدام خود در جلسه‌ای در دادگاه عالی ورزش شرکت کنند.

اقدام باشگاه استقلال و همچنین سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس باعث شده است تا به جای نمایندگان مجلس به خاطر انجام هزینه‌های عجیب و غریب در یک کشور دیگر در بیاید.

بیشتر بخوانید:

جهانبخش تیرک دروازه هادرزفیلد را به لرزه درآورد+فیلم

آزمون: اولدترافورد خوب، آزادی فوق‌العاده

منشا از بازی با الدحیل هم محروم است!

در همین ارتباط موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از باشگاه استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ به شدت انتقاد کرد و گفت: چرا باید برای حل یک بحث داخلی وکلا و قاضیان خارجی در سوئیس برای ما تصمیم گیری کنند.

وی افزود: انگار آقایان در این دو باشگاه و فدراسیون فوتبال خبر ندارند وضعیت اقتصادی کشور چطور است؟ ما در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم. این یک اقدام عمومی است و وظیفه تک تک نمایندگان این است که از هزینه‌های غیر ضروری از بیت المال جلوگیری کنند.

سخنگوی فراکسیون ورزش ادامه داد: وزارت ورزش هم باید جوابگو باشد که چرا تا الان تعلل کرده و نتوانسته این موضوع را در داخل حل کند. انگار بیت المال زیاد آمده است که چنین هزینه‌هایی را به کشور تحمیل می‌کند.

موسوی در پایان گفت: در بحث بازی‌های تیم‌های ایران و عربستان در آسیا هم متحمل هزینه‌های زیادی شدیم که هیچ نتیجه‌ای نداشت. حتی شنیده ایم که ایران به خاطر یک سری مسائل جریمه هم شده است. ما به این موضوعات رسیدگی می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیراس اس AE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    5 3
    اگرخیلی به فکربیت المال هستیدلطفابریدجلواختلاص های ترلیاردی روبگیرید.وآقازاده هاتون تواروپاوآمریکاباهمین پول بیت المال دارن حال میکنن.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      2 1
      وقتی قانون تو کشور سلیقه ای هست مجبوریم بریم جای دیگه شکایت کنیم. سر ماجرای قرارداد جعلی، فدراسیون و سازمان لیگ صداشون در نیومد اخر سر هم فیفا لنگ رو محروم کرد.از تیم حکومتی نمیشه به حکومت شکایت کرد
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    5 1
    خجالت بکشین در داخل که در حق تستقلال ظلم میکنید بگذارید درخارج حق مان را بگیریم
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 4
    پول مفته دیگه نمیدونن چیکارش کنن
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    4 0
    این نماینده قطعا پرسپولیسی است، آقای حامی بیت المال، چرا زمانیکه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان خارجی ، صدها هزار پول بیت المال رو هدر میداد، صدایت در نمیامد، پس اراجیف نگو.
  • alphared IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    4 0
    باز هم استقلال افتاد رو دور برد ، صدای همه در اومد بابا جان آبو بریز اون جات که می سوزه اگه در داخل دادخواهی استقلال رو درست رسیدگی می کردید کار به خارج کشور نمی کشید ، کار غیر قانونی ، غیر قانونیه و شما ها غیر قانونی کار کردید ، حالا که استقلال داره به حقش می رسه ، دست در دست هم دارین جلوش وامیستید ، واقعا خاک وطن بر سرتان
  • US ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    5 0
    حاشیه سازی جدید برای استقلال با کارگردانی صداوسیما، #همه توجه کنند پیگیری پرونده سوپرجام حق قانونی استقلال و هوادارانش هست و این خط قرمزی هست برای همه افراد در هر مقامی.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    5 0
    حقشونه گند زدن با هواداري يه طرفشون از پرسپوليس
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    8 0
    مجلس و مشرق باهم غلط کردند. وقتی تمام سیستم ورزش در خدمت لنگ هستش استقلال طبق معمول بهترین کار رو کرده. نماینده ها بهتره پول مردمو از حلقوم هدایتی و پرسپولیسیا و مشرق بیرون بکشند.
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    5 0
    این خبر نشون می ده مافیای قرمزی بدجور احساس خطر کرده
  • ع IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    2 3
    باید حتما با باشگاهی که در دادگاه بین اللملی ورزش طرح دعوی کرده برخورد بشه .چون این پول بیت المال وحق مردم مستضعف که در روستاهای دورافتاده زندگی می کنند هستش .لطفا برای رضای خدا پیگیری کنید.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    2 4
    منحل کنید این دو باشگاه رو که فقط پول ملت رو هدر میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس