سردار ایوب سلیمانی

جانشین فرمانده ناجا خطاب به مأموران پلیس راهور گفت: افرادی که شما به آنها تذکر میدهند که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با صعه صدر رفتار کنید.

به گزارش مشرق، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در چهاردهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله را تبریک میگویم.

وی افزود: در ابتدا وظیفه خود میدانم از یکسال تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همه عزیزان نیروی انتظامی تشکر کنم چرا که آنها سخت ترین فعالیت های انتظامی از مرز تا مرکز را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ عذرخواهی فرهاد مجیدی از پلیس راهور

سردار سلیمانی گفت: در رأس این نیروها پلیس راهور است که همه فعالیت ها و تلاش هایشان در دید عموم است در تابستان، زمستان ، هوای آلوده و... در تعطیلات نوروز و ... زحمات زیادی کشیده و می‌کشند.

وی افزود: افرادی که شما به آنها تذکر میدهید که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با صعه صدر رفتار کنید.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: کمبود امکانات موجب فشار به پلیس راه و پلیس راهور شده است. همه شاهد سختی کار شما عزیزان با بعد حداقلی هستند و این از شرمندگی های امثال بنده است. وظیفه خود میدانم از یک سال تلاش شما تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره ماموریت نیروی انتظامی گفت. ماموریت نیروی انتظامی پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت مردم است. ما به عنوان پلیس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت حساس ترین نیازهای مردم را بر عهده داریم. بزرگترین نعمات الهی شاهد صحت و امنیت است که هردوی اینها به گونه ای به شما برمیگردد که ایجاد امنیت است.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: قبل از هرگونه اجرای ماموریت باید سنخیتی وجود داشته باشد بین ما و انچه ما باید پاسدار آن باشیم.

سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که پیشرفت های خوبی تا الان در نیروی انتظامی داشته اید و شما همیشه بایستی ابتکار عمل را در تغییرات محیطد در دست داشته باشید،گفت: حضرت اقا فرمودند به میزان بسیار زیادی به این نقطه نزدیک شدید و فاصله زیاد دیگری ندارید تا به معنی مخلص کلمه بهتر به تراز و سطح انقلاب اسلامی رسیده باشی پلیس و تراز انقلاب اسلامی پلیسی متدین و انقلابی پلیسی است خدمتگزاران مردم و حافظه نظم و امنیت جامعه ی احساس خستگی ناپذیری با روحیه جهادی فروتن و مهربان از مشخصه‌های پلیس است فروتن بدین معنا پلیس هرچند که از ابزار قانون برخوردار است غرور و خود برتر بینی می شود و نه روحیه خود کم بینی در مقابل مواجهیم و مراجعین دارد و آن طور که باید عمل می‌کنند و مقتدر و با صلابت در عین رعایت عدالت و انصاف.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت تولید تراز انقلاب اسلامی حرفه ای است بسیار است که در نهایت پلیس تراز انقلاب اسلامی سلامت بدهکار و صیانت از حق و همکاران و سازمان خود در سرلوحه اقدامات قرار دارد اینها بخشی از خصوصیاتی است که پلیس و تراز انقلاب اسلامی باید از آن برخوردار باشند و همدلی در همه حوزه‌ها به این مسائل توجه باید شود و همه نهادها به صورت نهادینه این خصوصیات را در خود نهادینه کردند و مراقبت دائمی از خود و همکاران خود دارند.

وی افزود: امروز پلیس موزه انقلاب اسلامی است همه آنهایی که با انقلاب اسلامی زاویه و دشمنی دارند با پلیس و انقلاب هم موضع دارند صرف نظر از اینکه این پلیس به درستی عمل کرده باشد یا به غلط و اشتباهی کرده باشد و لذا ما  در معرض حجمه های خارجی هستیم.

 سلیمانی بیان داشت: از اصحاب رسانه انتظارمان این است که همانند دو روز گذشته که پلیس متخلف تذکر می دهد و اما متخلف مقاومت کند بی احترامی می کند ولی مگر چیزی غیر از انجام وظیفه قانونی انتظار دارند این پدیده در سطح اجتماع به وجود آمده که هرکاری که می کنید هر آنچه در اجتماع رخ می‌دهد باید به معرض دید عموم قرار بگیرد که این پدیده را صاحب نظران و کارشناسان با نگاهی آسیب شناسانه باید بررسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 0
    دسته همین آقا یه ۲۵ برگ بده بگو جریمه کنه ببینید چه اتفاقی میوفته اینا همش حرفه
  • AE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 0
    چی چی رو با سعه صدر رفتار کنند ؟! هرکس یه ذره خواست با پلیس جر و بحث کنه ، پلیس باید با خشونت دستگیرش کنه ببره . مثل کشورهای دیگه دنیا .
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 0
    ماپلیس روبا یه مشت سلبریتی مفت خور عوض نمیکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس