فرهاد مجیدی بیژن طاهری

من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.

به گزارش مشرق، انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی فرهاد مجیدی مبنی بر جروبحث او با یک مأمور پلیس راهور حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. به‌طوری‌که مهمان‌دار رئیس پلیس راهور تهران به این اتفاق واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای از مأمور خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

 


در همین راستا فرهاد مجیدی اظهار داشت: طبیعی است که آقای مهماندار از منافع سازمانی خود دفاع کند، اما کاش ایشان در کنار این دفاع که معلوم است فقط به گزارش مأمور خود بسنده کرده، به نکات دیگری هم توجه کند. حمایت از سرباز و نیرو وظیفه یک فرمانده است اما بهتر است نحوه برخورد هم فرهنگ سازی شود. من دنبال رنگی کردن پلیس نیستم و ما همیشه برخورد خوب دیده ایم اینبار هم بخاطر اجرا و اعمال قانون تا ساعت دو نصف شب تا انتقال به پارکینگ منتظر ماندم.
وی در پاسخ به این سؤال که اصلاً شب گذشته چه اتفاقی افتاد که باعث شد بین او و یک مأمور راهور بحث پیش آید، گفت: شب گذشته پس از اینکه از اهواز بازگشتیم، به سمت منزلم در حال حرکت بودم که ماشین پلیس راهور به من ایست داد و با توجه به این دستور توقف من ماشین را نگه داشتم و ایستادم. مأمور راهور از من درخواست کرد که تست الکل بدهم و من هم این کار را انجام دادم.

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای از سوی این مأمور عنوان شده که وی از دادن تست ممانعت کرده، اظهار داشت: ‌ اصلاً این طور نیست. او هم درخواست تست الکل را داد که من تمکین کردم و هم مدارک ماشین را از من گرفت. اما در ادامه او بی‌ادبانه با من صحبت کرد و من از او خواستم که نوع صحبتش را درست کند و به خاطر همین از نحوه گفتار و برخورد او فیلم گرفتم.

مجیدی درباره اینکه در فضای مجازی اینطور شایعه شده که او از مأمور پلیس خواسته چون او عضو استقلال است نباید تست الکل بدهد، گفت: من اصلاً چنین حرفی نزدم. من به مأمور پلیس گفتم که از میهمانی نمی‌آیم، بلکه با تیم استقلال، اهواز بودم و از فرودگاه در حال رفتن به منزل هستم. چطور ممکن است در این شرایط الکل استفاده کرده باشم.
وی ادامه داد: ‌ همه فرهاد مجیدی را در فوتبال می‌شناسند و در این ٤٢ سال یکبار هم سمت دود و قلیان و مشروبات الکلی نرفته‌ام. من اصلاً مشکلی برای اجرای قانون ندارم، از من تست خواستند و من آن را انجام دادم و حتی ماشین من را هم به دلیل سرعت توقیف کردند. اما از مصاحبه آقای مهماندار تعجب کردم و مشخص است که ایشان فقط به گزارش مأمور خودش اکتفا می‌کند و چطور وقتی خودش در آن ماجرا نبوده، اینطور صحبت کرده است. کاش آقای مهماندار که در رسانه‌ها هم حضور فعال دارند، در مورد رفتار، برخورد و ادبیات مأمورشان هم توضیحاتی می‌دادند، نه درباره تنها یادآوری قانون به من. من همیشه در برابر قانون تمکین می‌کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم. همین‌جا جا دارد از سردار رحیمی فرمانده تهران بزرگ، سردار بیات و سایر زحمت کشان در ناجا تشکر کنم و این را هم بگویم این نحوه برخورد با مردم با آن ادبیات که در فیلم موجود است درست نیست. نحوه برخورد و حرکات دست این مأمور پلیس من را یاد دعواهای کوچه خیابانی انداخت. ایکاش آقای مهماندار در مورد این گونه رفتار که شایسته پلیس ایرانی نیست صحبت می‌کردند.اعتراض من فقط به نحوه برخورد و ادبیات مامور بود نه قانون.اجرا و اعمال قانون برای همه لازم است اما در کمال ادب و احترام.
ستاره باشگاه استقلال ظهار داشت: یادمان نرود دوربین مجهز تر و قوی‌تری مربوط به خدای بالای سرمان هست که از همه دوربین‌ها شفاف تراست. من فقط احساس وظیفه کردم تا اطلاع رسانی کنم تا با رفتار زننده بعضی از افراد، زحمات عزیزان ناجا نادیده گرفته نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مهدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    38 7
    چرا نمی خواهید یاد بگیرید در برابر قانون همه یکسان هستند
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
      8 1
      آخه مرد حسابی چرا دروغ میگی؟یه گندی زدی پاش واستا دیگه.تو خود فیلم بهت میگه مدارک بده میگی پیشم نیست
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
      1 2
      بهتره یکسان بودن همه در برابر قانون اول از خود نیروی انتظامی شروع شه
  • امیر US ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    37 6
    متاسفانه این اکثر فوتبالیستهای ما هستند که اکثر توی اجتماع رفتار کوچه و خیابونی دارن! آقای مجیدی! اگر این برخورد رو شما با پلیس آمریکا میکردی حداقل کاری که باهات میکرد این بود که چند نفری از پنجره ماشین میکشیدنت بیرون و روی اسفالت میخوابوندنت و یکی زانوش رو میزاشت رو کمرت و یکی دیگه پاشو میزاشت رو گردنت و دست بند میزدنت!
  • امیر US ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    47 6
    برادر من پلیس فقط خواسته تست الکل بدی و مدارک رو تحویل ایشون بدی شما حق ندارید با پلیس جر وبحث کنی. اگر اعتراض داری میتوتی بعدا ار مجاری قانونی پیگیری کتی. در مملکتی که به دستور پلیس توجه نشه سنگ روی سنگ بند نمیشه آقای محیدی!!!
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    39 6
    کشور را باید با عقل اداره کرد و نه با سلبریتی ها!
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    29 5
    آقای مجیدی، اینقدر از پول این ملت به جیب زدید مست در قدرت و ثروت آید نمی فهمید چکار می کنید، قانون برای همگان یکسان است شما هم یک شهروند هرچه ثروت دارید برای زن و بچه اتان است قانون تنها برای ضعفا نیست
  • شناس IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    22 12
    خفه شو انگل اجتماع
    • حسن IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
      7 2
      لات بی سر و پا
  • شهر پاک IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    45 5
    مامور راهنمایی رانند گی خواسته بوده تست الکل بگیره از شما حتما ویراژ دادی با ماشین آخرین سیستمت مشکوک شده .حرکت شما بسیار زشت بوده که از مامور قانون موقع انجام وضیفه فیلم گرفتی الان مد شده حتی موقع ببخشید pepe خودشونم موبایل ودر میارن فیلم میگیرن. بسه دیگه یه قانون تصویب کنین اینجور آدما رو جریمه کنن به کارای خدمات شهری مثل جارو کردن خیابونا باغبانی و جمع آوری زباله از سطح شهر اینا که اینقدر بیکارن اینقدر فیلم میگیرن ...کار اساسی دستشون بدین..
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    6 12
    مشرق لنگی
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    14 2
    پلیس راهور حق داشته ازت تست الکل بگیره . کسی که خودش به دست خودش فیلمی پخش می کنه که آبروی خودش را می بره و یک ملتی بهش حمله می کنند ، قشنگ معلومه مغزش تیلیته ! منم اگه با تو روبرو می شدم می گفتم این دیوونه حتما یه چیزی زده !
  • علی DE ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    15 4
    پول مردم هار کرده بعضی ها را
  • FR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    11 4
    دروغ نگو اینا رو قلعه نوعی یاد داده جلو دوربین موش مرده پشت دوربین لات بی سر پا
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    6 1
    همین سلبریتی ها هستند گند میزنن به قانون و روح بی قانونی رو در اجتماع پرورش میدن اگه قانون در مقابل اینا کوتاه بیاد فاتحه مملکت رو باید خوند....
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    8 1
    آقای مجیدی ، شما که باید بهتر از هر کسی بدانی باید مطیع قانون باشی . اگر قرار باشد پلیس فقط به حرف اشخاص اطمینان کند همه پسر پیغمبر می شدند . شما اول قانون را رعایت کن بعد مدعی شو . تا کوچکترین اتفاقی می افتد به رنگ نسبت ندهید .
  • امید IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    8 0
    من در دوران دبیرستان یک دبیر زیست شناسی داشتم که خیلی از فوتبال بدش می آمد .می گفت یک مشت آدم دنبال توپ افتاده اند و پول های میلیاردی به جیب می زنند.واقعا هم که راست می گفت .این فوتبالیست ها خودشان هم دچار توهم شده اند و خودشان را یک شهروند مفید برای جامعه می دانند.به نظر من باید فوتبال را کلا تعطیل کنند و از این جور فوتبالیست های پر فیس و افاده برای کارگری در معدن استفاده کنند
  • رضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    7 1
    وای بروزی که گدا معتبرشود.
  • علی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    9 1
    از مامور در حال انجام وظیفه فیلم گرفتی که مثلا به چی تهدید کنی جای دیگه دنیا هم می ری از این اداها در میاری
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    12 6
    طرف سرعت غیر مجاز اون هم اواخر ساعات شب میرفته این طبیعی هست که پلیس بخواد تست الکل بگیره. تمکین از قانون چی میشه؟
  • عابدین IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    6 9
    آقا فرهاد این آقا فهمیده شما کی هستی ... یهو یاد اون دربی افتاد که شیث دنبالت میدوید حرصش گرفته خواسته تلافی کنه ... همه ی لنگیا همینجورن وگرنه همه میدونن شما چه آدم باشخصیتی هستی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس