کد خبر 940829
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
داعش

یک منبع امنیتی عراقی به اطلاعات گرانبهایی که درباره طرحهای داعش در عراق، سرکرده ها و شبکه های خفته آن در برخی استانهای عراق وجود دارد، اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النهرین، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) مورد حمایت آمریکا به اطلاعات گرانبهایی درباره طرح های داعش در عراق و سرکرده های باندهای خفته آن در برخی استانهای عراقی دست یافته اند.

وی افزود: نیروهای قسد این اطلاعات را در منطقه الباغوز سوریه پس از اسارت دهها نفر از سرکرده های بارز داعش که در میان آنها سرکرده های عراقی نیز به چشم می خورند، به دست آورده اند. این اطلاعات شامل اسرار طرح های داعش در عراق، مخفیگاهها، محل استقرار آنها و اسامی سرکرده ای هسته های پنهان تکفیری ها در برخی استانهای عراق است.

بیشتر بخوانید:

هشدار علاوی درباره نسل سوم تروریسم و داعش جدید

این منبع که نامش را فاش نکرد به اطلاعات آمریکایی ها درباره داعش و انتقال سرکرده های تکفیری ها از سوی نیروهای ویژه اطلاعاتی آمریکا به مکان نامعلوم برای تحقیق درباره آنها اشاره کرد و بیان کرد که به احتمال زیاد مکانی که این سرکرده ها به آن برده شده اند منطقه کوبانی سوریه است.

همزمان برخی گزارش ها حاکی از آن است که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش طی روزهای گذشته به عراق آمده و در استان الانبار یا استان صلاح الدین عراق حضور دارد تا سرو سامانی به تکفیری ها نسل چهارم که اشبال الخلافه نامیده می شوند و بیشتر آنها را فرزندان تکفیری ها کشته شده به ویژه داعشی ها خارجی تشکیل می دهند، بدهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    10 1
    دست کيست؟ خوب دست منه کسي دنبالش نگرده!
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    1 2
    به یک بسیج همگانی نیاز است تا این جرثومه های فساد را از روی کره زمین محوکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس