کد خبر 940592
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
روحانی نمایه

عضو هیئت رئیسه تذکر ۱۵۱ تن از نمایندگان به روحانی درباره ضرورت تولید لاستیک کامیون و اتوبوس به عنوان کالایی استراتژیک را قرائت کرد.

به گزارش مشر ق، علی‌اصغر یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ اسفند) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگن به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید:

دل دفتر روحانی با ظریف صاف نشد! +فیلم

روحانی: حاضریم گاز بیشتری به ارمنستان صادر کنیم

مهمترین خروجی مذاکره روحانی با پاشینیان+فیلم

** تذکر اقبال محمدیان، نماینده رامهرمز و رامشیر به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی: دومین تذکر به آقای وزیر در خصوص عدم اعلام نتایج آزمون شرکت سیمان خوزستان که متأسفانه بعد از گذشت بیش از یک سال اعلام نشده است.

** تذکراحمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم به رئیس جمهور: تصمیمات غیرعلمی و غیرکارشناسی و بدون تدبیر و آینده‌نگری صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی شستا ابعاد زیانباری به بار می‌آورد.

** تذکر محمدمهدی افتخاری، نماینده فومن به وزیر جهاد کشاورزی: چرا منابع طبیعی از واگذاری اراضی که سالیان سال است در دست مردم قرار دارد و طرح هادی روستایی نیز دیده شده خودداری می‌کند؟ چرا مصوبه مجلس شورای اسلامی که قانون است توسط سازمان منابع طبیعی اجرا نمی‌شود؟

** تذکرمحمدرضا امیرحسنخانی، نماینده فردوس، سرایان، طبس، بشرویه به رئیس جمهور: بررسی علت عدم برگزاری جلسه تودیع و معارفه وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی.

** تذکر ولی ملکی، نماینده مشکین شهر به وزیر نیرو: خداوند از انسان دروغگو و کسانی که خلف وعده می‌کنند به بدی یاد می‌کند؛ چرا با وعده‌های داده شده نسبت به پیمان‌سپاری مجتمع شهید سلیم‌زاده سبلان اقدام نکرده‌اید.

** تذکر زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مبارکه به وزیر علوم و تحقیقات: علت عدم توجه و ضعف در ارتقای رشد کیفی اساتید، کارمندان و پرسنل قراردادی و دانشجویان از نظر امکانات رفاهی فرصت مطالعاتی و شیوه آزمون متمرکز و آزمون دانشجویان دکتری چیست؟ فرقی بین اساتید وزارت علوم و سایر اعضا و هیئت علمی نسبت به دریافت حقوق و معیشت آن‌ها چیست.

** تذکر شهباز حسن پور بیگلری، نماینده سیرجان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رسیدگی سریع به مشکل کمبود کاغذ برای مطبوعات و انتشار کتب و مجلات. تذکر به وزیر بهداشت: دستور راه‌اندازی بخش‌های جراحی قلب، آنژیوگرافی و آی.‌سی.یو نوزادان و رسیدگی به تعرفه خدمات درمانی و ام‌.آر.آی در سیرجان.

** تذکر محمد قمی، نماینده پاکدشت به وزیر جهاد کشاورزی: برنامه‌ریزی برای خوراک دام و طیور و توزیع عادلانه خوراک با توجه به اوضاع اقتصادی توزیع ناعادلانه خوراک دام و طیور، تولیدکنندگان با مشکلات روبه‌رو هستند. تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم سر و سامان بخشیدن به بازار خودرو و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها.

**تذکر فرهاد فلاحتی، نماینده قائنات به وزیر راه و شهرسازی: اقدام سلیقه‌ای در شروع راه‌آهن خراسان جنوبی.

** تذکر هاجر چنارانی، نماینده نیشابور به رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: املاک میراث فرهنگی سال‌ها بلاتکلیف مانده، از معاونت حقوقی درخواست می‌شود روند کار تسریع شود. تذکر به رئیس جمهور: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با توجه به ایام نوروز و سفر گردشگران نوروزی برخی از میراث‌های تاریخی در اختیار یک موسسه فرهنگی و یا افراد خاص است، جهت بازدیدهای نوروزی هماهنگی‌های بناهای تاریخی اقدام نمایید.

** تذکر علی وقف‌چی، نماینده زنجان و طارم به ریاست جمهوری: دستور تخصیص اعتبار جهت اعمال افزایش امتیازات فصل دهم برای کارکنان جهاد کشاورزی. تذکر به وزیر نیرو: بازنگری به نحوه تخصیص آب بهای شهرستان‌های زنجان و طارم.

** تذکر محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز و ۱۵۰ نفر از نمایندگان به ریاست جمهوری: ضرورت تولید لاستیک کامیون و اتوبوس در کشور به عنوان کالایی استراتژیک و تسریع در اجرایی کردن پروژه‌های این صنعت با تأمین منابع ریالی و ارزی ارزان قیمت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید حبیب IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    1 0
    تذکر دادن کافیه؟ خسته نشن یوقتی این نماینده های زحمت کش!! باید یقه دولت رو فشرد و در صورت عمل نکردن به کنترل قیمت ها بازار خودرو و دیگر کالاها کار قیمت گذاری را از دولت سلب و به یک نهاد غیر مرتبط با دولت زیر نظر مجلس سپرد که ذینفع نباشد در ضمن به کسانی امثال جمشید آرین مجوز بدن تا بیاد داخل کشور خودرو برقی تولید کند یا سپاه رو مامور کنند خودرو در شأن مردم درست کند
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    1 0
    95 درصد مجلس نشینان نمایندگان دولتن .وهیچکدوم جایگاه مردمی ندارن .این ادعاها وسروصداها ادرس غلطه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس