کد خبر 940543
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از شکل‌گیری طبقه مدیران مرفه در کشور، تأکید کرد: این یک آفت جدی برای انقلاب است که باید به سرعت اصلاح شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران، در مراسم افتتاحیه سومین نشست سراسری مدیران کمیته امداد سراسر کشور با بیان اینکه کمیته امداد در صف مقدم انجام خدمات بزرگ به محرومان قرار دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن مبتنی بر مکتب ائمه معصومین (ع) است و باید توجه ویژه‌ای به رفع نیازهای اقشار نیازمند جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

حاج‌علی‌اکبری: جامعه تحمل مدیر بداخلاق را ندارد

وی بر ضرورت گسترش همکاری میان کمیته امداد و ائمه جمعه کشور تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید اقدامات جدی‌تری انجام شود تا با تعامل این دو نهاد گام‌های مثبتی در جهت اهداف متعالی کمیته امداد در حوزه‌های مختلف برداشته شود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با انتقاد از شکل‌گیری طبقه مدیران مرفه در کشور، تاکید کرد: این یک آفت جدی برای انقلاب است که باید به سرعت اصلاح شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و تاکیدات ویژه ایشان در رفع فقر در جامعه، ادامه داد: امروز کمیته امداد با نام مقدس امام راحل (ره) در میانه میدان حضور دارد و همانند اصل انقلاب، ریشه دارد و با عناصر انقلابی، مومن و مجاهد به فعالیت خود در مسیر درست ادامه می دهد.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری رویکرد توجه به علم و استفاده از ظرفیت جوانان را در بیانات رهبر معظم انقلاب مهم توصیف کرد و گفت: کمیته امداد باید در کنار برخورداری از نیروهای انقلابی، استفاده از دانش روز و علم‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی روزمره‌گی و ملالت را دو خطر جدی در رسیدگی به امور محرومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: رسالت کمیته امداد نباید برای امدادگران عادی شود و همواره باید رو حیه نشاط در میان امدادگران متجلی باشد.

امام جمعه موقت تهران کار در امداد را افتخاری بزرگ برای امدادگران دانست و اضافه کرد: کار امدادی باید در اوج طراوت و بردباری انجام شود و کمیته امداد از این منظر، بی‌رقیب و بی‌مانند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس