کد خبر 940535
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
خسرو حیدری

بازیکن باتجربه و ملی پوش سابق آبی پوشان، بیش از ۱۰۰۰ دقیقه است که برای این تیم به میدان نرفته است.

به گزارش مشرق، از آخرین باری که خسرو حیدری برای تیم استقلال بازی کرده آنقدر زمان می‌گذرد که شاید بسیاری از هواداران این تیم هم حضور بازیکنی به اسم «خسرو حیدری» در تیم شان را فراموش کرده باشند.

از آخرین بازی حیدری در استقلال بیش از ۵ ماه گذشته است و آبی پوشان در این مدت بیشتر از ۱۰۰۰ دقیقه بازی بدون خسرو حیدری را تجربه کرده‌اند تا نام این بازیکن باتجربه به نوعی به فراموشی سپرده شود.

حیدری آخرین بار در هفته هفتم و مقابل نساجی در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت و در دقیقه ۶۹ بازی جای خود را به الحاجی گرو داد تا این آخرین حضور وی در استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:

خسرو حیدری: با این آمادگی انتظار دارم بازی کنم

استقلالی‌ها بعد از آن ۱۲ بار به میدان رفتند و هرگز در این ۱۲ بازی از حیدری استفاده نکردند. از آخرین بازی حیدری در استقلال ۱۱۱۱ دقیقه می‌گذرد و آبی‌ها در این میزان دقیقه متوالی از او استفاده نکرده‌اند تا این بیشترین زمان دوری حیدری از میدان باشد.

شفر در همه این مدت در پست دفاع راست عمدتاً از وریا غفوری و بعضاً از فرشاد محمدی مهر استفاده کرده است. سرمربی استقلال حتی ترجیح داده در غیاب غفوری و محمدی مهر از پژمان منتظری در این پست استفاده کند تا باز هم خبری از حیدری نباشد.

جمع دقایق حضور حیدری در ۷ هفته ابتدایی لیگ به ۲۴۲ دقیقه می‌رسد تا متوسط استفاده از این بازیکن در لیگ هجدهم فقط ۱۲/۷ دقیقه به ازای هر بازی باشد.

حیدری کلاً ۴ بار در هفته‌های اول، سوم، پنجم و هفتم مقابل پیکان، تراکتورسازی، فولاد و نساجی در بازی حضور داشت. وی ۳ بار مقابل پیکان، فولاد و نساجی در ترکیب ثابت قرار گرفت و تنها یکبار مقابل پیکان به صورت کامل و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

خلاصه دقایق حضور حیدری در فصل جاری:

۱- هفته اول مقابل پیکان ۹۰ دقیقه
۲- هفته سوم مقابل تراکتورسازی ۱۷ دقیقه
۳- هفته پنجم مقابل فولاد ۶۶ دقیقه
۴- هفته هفتم مقابل نساجی ۶۹ دقیقه

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس