کد خبر 940496
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

درست در روزهایی که سونامی گرانی به همه محصولات و خدمات سرایت پیدا کرده، اولویت‌های خیلی از مردم برای هزینه کردن تغییر کرده است و برخی کالاها را به خاطر افزایش هزینه از سبد مصرفی خود حذف کرده اند. اما همراه اول، بسته‌های ویژه ای برای مشترکین خود ارائه کرده است که می تواند در این روزها که اوضاع اقتصادی چندان باب میل نیست، امیدی برای همراهان خودش ایجاد کنه. بسته ای که هدیه خوبی است برای آغاز سال جدید و تماس‌هایی که در روزهای عید با اقوام خواهید داشت.

اپراتور مخابراتی همراه اول از طرحی با عنوان «بسته های مکالمه درون شبکه» خبر داده که طی آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور قادر خواهند بود با فعال سازی این بسته‌ها از تخفیفات ویژه این طرح استفاده کنند. از این پس امکان استفاده از بسته‌های مقرون به صرفه مکالمه‌ی درون شبکه برای مشترکین همراه اول فراهم شده است. بسته‌هایی که مشترکین می تونند با انتخاب خودشون و مشترکین همراه اول بسته به میزان تماس هاشون می تونند از میان بسته‌های ارائه شده، طرح مورد نظرشون رو انتخاب کنند و از تخفیف‌های ویژه این بسته‌ها در هزینه مکالمات بهره مند بشند.

برای همین منظور مشترکین میتونند با شماره گیری کد دستوری *۱۰*۳۳۷# این بسته‌ها را فعال کنند. همراه اول در این طرح هم برای مشترکین دائمی بسته‌های ویژه ارائه داده است و هم برای مشترکین اعتباری.

لیست بسته‌ها به شرح جداول زیر می باشد:


کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند این بسته‌ها را فعال نمایند.

یکی از ویژگی‌های این طرح این است که مدت اعتبار این بسته‌ها یک ماه می باشد.

دقایق مکالمات این بسته‌ها مخصوص مکالمه درون شبکه است.

۹% مالیات ارزش افزوده به مبالغ جداول فوق اضافه شده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته از اعتبار کسر شده و برای مشترکین دایمی در صورتحساب محاسبه می گردد. امکان فعالسازی همزمان بسته‌های مکالمه با سایر بسته‌های مکالمه (مانند بسته‌های مکالمه همراهی) وجود ندارد.
البته باید یادآوری کنیم که این بسته‌های مکالمه، رزرو و یاتمدید خودکار ندارند و همچنین رزرو هیچ بسته ای نمی شوند.

مشترکین به منظور استعلام وضعیت بسته میتوانند کد دستوری *۱۰*۳۳۷۰# را شماره گیری نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس