کد خبر 940445
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
سردار سلیمانی و ظریف

صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی تصویری از ایشان در آغوش محمدجواد ظریف منتشر کرد.

به گزارش مشرق، اقدام ناگهانی دوشنبه شب محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر انتشار خبر استعفایش، موجی از واکنش‌ها را در بین مردم و مسئولین به دنبال داشت و هر فرد با توجه به برداشت خود از این موضوع، واکنش خاص خود را ارائه داد. در این میان واکنش سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شایان ذکر است به تازگی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، کتباً استعفای ظریف را رد کرد؛ همچنین حضور محمدجواد ظریف در مراسم رسمی استقبال از نخست وزیر ارمنستان که امروز برگزار شد، حاکی از ادامه حضور وی در وزارت امور خارجه خوهد بود.

در ادامه پستی که صفحه اینستاگرام منتسب به فرمانده نیروی قدس سپاه در این رابطه منتشر کرده و شامل واکنش سردار سلیمانی به استفعای محمدجواد ظریف است را مشاهده می‌کنید:

" برخی ناهماهنگی‌ها در نهاد ریاست جمهوری، منجر به گلایه‌مندی آقای دکتر ظریف شده است / ایشان، مسئول اصلی در حوزه سیاست خارجی کشور هستند.

سرلشکر قاسم سلیمانی: حتماً آقای ظریف مسئول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و طی مدت مسئولیت در وزارت امور خارجه کشورمان همواره مورد حمایت و تائید مقامات عالی‌رتبه نظام، به ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هستند.

ایشان برای تأمین منافع ملی کشور پیوسته اقدامات ارزشمندی را در سطوح گوناگون انجام داده و در مسیر مبارزه با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران نیز همراهی لازم را داشته‌اند. در جریان سفر اخیر آقای بشار اسد به تهران و ملاقات وی با آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، برخی ناهماهنگی‌ها در نهاد ریاست جمهوری که مطرح هم شده، منجر به عدم حضور وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات و متعاقباً گلایه‌مندی ایشان شده است.

قرائن نشان می‌دهد هیچگونه تعمدی برای عدم حضور آقای دکتر ظریف در این ملاقات نبوده است و باید تاکید کنم ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مسئول اصلی در حوزه سیاست خارجی کشور هستند.

ذوق‌زدگی ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران و سوارشدن بر موج اتفاقی که ناشی از سهل‌انگاری اداری است هیچ تأثیری بر اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف و منافع ملی و نیز پیروزی درخشان جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت و ملت با عظمت ما تحت زعامت و هدایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسیر آینده روشن و تمدن ساز انقلاب و صیانت از امنیت و منافع ملی خود را با وحدت و جدیت دنبال خواهد کرد. ۹۷/۱۲/۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • amir IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    6 11
    حال خراب مشرقی ها و کریمی قدوسی الان دیدن داره
  • فدایی ایران IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    16 0
    دست مریزاد خداییش سردار سلیمانی داره پا به پای رهبری برای این نظام خدمت میکنه ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    4 0
    درود بر سردار رشید اسلام که با بصیرت بالا مصالح کشور اسلامی را خوب وبه موقع تشخیص میدهد و بدور از مسائل جناحی وحزبی اظهار نظر میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس