کد خبر 940349
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
پیروزی پرگل استقلال مقابل شاگردان منصوریان

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قطبی انگیزه‌های زیادی برای اثبات دوباره خود در فوتبال ایران دارد و برای همین بعد از شکست پرسپولیس، برای شکست استقلال هم برنامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در خصوص شرایط کنونی آبی پوشان اظهار داشت: حال استقلال این روزها خوب است و این حال خوب را همه احساس می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از شکست مقابل تراکتورسازی هجمه زیادی به شفر وارد شد و متهم به بازی دفاعی مقابل تیم‌های بزرگ شد. شدت این حملات باعث شد تا وی تغییر نگرش داده و به این باور برسد که استقلال ظرفیت تهاجمی بازی کردن مقابل هر حریفی را دارد. تغییر سیستم، تغییر تفکر و تغییر نفرات منجر به این شد که استقلال با قدرت مقابل پارس جنوبی و ذوب آهن بازی کرده و به دو پیروزی قاطع دست پیدا کند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: شفر مزد بازی تهاجمی تیمش را در بازی‌های خانگی گرفته و حالا نوبت آن رسیده که از این ظرفیت در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم خوبی مثل فولاد استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

تقابل قطبی و استقلال بعد از ۱۰ سال

مومنی تصریح کرد: افشین قطبی در بازگشت دوباره به ایران انگیزه زیادی برای اثبات دوباره خودش دارد و چه راهی بهتر از اینکه استقلال و پرسپولیس را ببرد. او با تیمش پرسپولیس را شکست داده و حالا طرح و برنامه‌های خاص خودش را برای شکست استقلال ریخته است. از همین رو باید گفت آبی پوشان در اهواز کار ساده‌ای برای شکست فولاد ندارند.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به حضور صیادمنش در ترکیب اصلی گفت: شفر دیر به این بازیکن جوان اعتماد کرد اما جای خوشحالی دارد که صیاد پاسخ این اعتماد را داد تا راه برای اعتماد بیشتر به دیگر جوانان هم باز شود. اللهیار فعلاً یکی از موثر ترین بازیکنان استقلال است که در کنار وریا، پاتوسی و دیگران از ارکان حرکات تهاجمی تیم است.

مومنی تاکید کرد: جنس استقلال بابت داشتن بازیکنان خوب در همه پستها کاملاً جور است و خوشبختانه در آستانه لیگ قهرمانان آسیا دست شفر کاملاً باز است.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه بیان داشت: مدیریت باشگاه به خاطر مشکلاتی که داشت به شدت مورد هجمه قرار گرفت. اما آقای فتحی و همکارانش در کمال آرامش و در سکوت کامل به رتق و فتق امور پرداختند و خدا را شکر موانع موجود سر راه باشگاه را یکی بعد از دیگری برداشتند تا تیم به این مرحله برسد. امیدوارم شرایط تیم به همین شکل حفظ شود و آبی پوشان دامنه بازی‌های خوب و موفقیت شان را از لیگ برتر به آسیا بکشانند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس