پیروزی پرگل استقلال مقابل شاگردان منصوریان

پیشکسوت تیم استقلال گفت: باعث خوشحالی است که خریدهای جدید استقلال کاملاً در خدمت تیم هستند و با فوتبال خوبشان اسباب خوشحالی هواداران می‌شوند.

سرویس ورزش مشرق – سومین برد تیم استقلال از چهار بازی انجام داده در دور برگشت لیگ برتر هجدهم با شکست ذوب آهن پس از پیروزی برابر پیکان و پارس جنوبی جم رقم خورد. شاگردان وینفرد شفر در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۳ بر صفر تیم ذوب آهن به سرمربیگری علیرضا منصوریان را از پیش رو برداشتند.

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با مشرق، درباره نتایج اخیر تیم استقلال در دور برگشت اظهار داشت: «استقلال وقتی مقابل تراکتورسازی شکست خورد و به تهران برگشت در واقع بهترین اتفاق را تجربه کرد. همان شکست باعث شد تا شفر نقاط ضعف خودش را بشناسد و تیمش را هم از نظر روحی و هم تاکتیکی به فرم مطلوب برگرداند».

وی ادامه داد: «برد پس از آن مقابل پارس جنوبی جم موج مثبتی در تیم استقلال ایجاد کرد و باعث شد این تیم هم به خودباوری دست بیابد و هم از نظر روحی و تاکتیکی به نظم و آرامش مورد نظر شفر دست پیدا کند».

مدافع اسبق استقلال اضافه کرد: «باخت تیم ذوب آهن علاوه بر اینکه قطعاً به دلیل بازی خوب استقلال بود اما نباید فراموش کنیم که این تیم به تازگی از دوحه و دیدار پلی آف برابر الغرافه به تهران برگشته بود و می‌توان گفت هم اثرات خستگی و هم غرور کاذب ناشی از صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا سبب شد تا استقلال این تیم را از پیش رو بردارد».

بیشتر بخوانید:

آقایان استقلالی! پاتوسی تیام نشود / زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمد!

امیرآبادی تأکید کرد: «استقلال در دو بازی اخیر و بدون تغییر در ترکیب خود به زمین رفت و این باعث شد تا در همه خطوط با نظم مشخصی بازی کند. پرس از یک سوم دفاعی ذوب آهن و برگشت بازیکنان در حین حمله ذوب آهن باعث شد تیم منصوریان عملاً نتواند خطر خاصی روی دروازه تیم استقلال بوجود بیاورد».

وی در ارتباط با منشا گفت: «هنوز هم متوجه نشده‌ام چرا پرسپولیس این بازیکن خوب را از دست داد حتی باید گفت ممنون برانکو که منشا را نخواستی! البته این برای استقلال خیلی خوب شد چون مدیران باشگاه با تیزهوشی او را به خدمت گرفتند. منشا بازیکنی دونده، جنگنده و قادر به حمل توپ است که وقتی آن جلو فعالیت می‌کند شرایط برای بازی وینگرهای چپ و راست را راحت تر می کند».

بازیکن اسبق استقلال درباره پاتوسی خاطر نشان کرد: «او هم بازیکنی تکنیکی با دقت پاس بالاست که به درستی و به موقع خودش را در موقعیت‌های صحیح قرار می‌دهد و یا توپ را به نفرات هم تیمی اش پاس می‌دهد. همینطور صیادمنش و غفوری هر دو جزو بازیکنان خوب استقلال در این دیدار بودند».

دفاع کناری سالهای نه چندان دور استقلال با اشاره به تغییرات در جناح چپ استقلال گفت: «از وقتی امید نورافکن به جناح چپ رفته این سمت از تیم نیز مانند سمت راست که در نیم فصل اول بیشتر حملات استقلال از آن جناح صورت می‌گرفت تقویت شده و توازن خوبی در طرفین بوجود آمده است. وقتی که در نیم فصل اول می‌گفتم جناح چپ استقلال خوب نیست برخی فکر می‌کردند به خاطر دشمنی با شخص خاصی است در حالی که من فقط به هوادار و خوشحالی اش فکر می‌کنم.».

امیرآبادی افزود: «آنچه جای سوال دارد این است که روح الله باقری کجاست؟ رضا آذری چرا بازی نمی‌کند؟ فرشاد محمدی مهر و بقیه اگر بخواهند فقط نیمکت نشین باشند کم کم بی انگیزه شده و از استقلال می‌روند و دو سال بعد باید همین بازیکنان را با ارقام هنگفت به استقلال برگرداند».

وی در ارتباط با دیدار بعدی تیم شفر در اهواز روبروی فولاد توضیح داد: «قطعا بازی سختی برای استقلال نخواهد بود. سابقه نشان داده ما در اهواز نتایج خوبی گرفته‌ایم و این تیم با فوتبال اروپایی و این شرایط روحی خوبی که دارد اگر همین نظم تیمی را رعایت کند فولاد را هم شکست می دهد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمد IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    18 32
    جوجه رو اخر پاییز میشمارن
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      25 25
      امیدواریم این تیم جدیدآفریقایی _ ایرانی آبروی ایران رودرآسیانبره مثل آبروریزی که باباخت6تایی به العین تاریخ سازشد!!!! دوستان یادشون هست که...!!!!
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      22 13
      العین یکی از قدرت های بزرگ آسیاست آبروریزی اینه که به محمدان بنگلادش ببازی !!! و البته باخت 5 گله به الغراضه قطر و کلی باخت سنگین و تحقیرآمیز دیگه که تو کارنامه لنگ ثبت شده
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    14 14
    والله من که نمی دونم تیم های ایرانی برای چی بازیکنای خارجی می ارن از ظرفیت خودتون بهره ببرید
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    18 20
    برای چهار خارجی 43 میلیارد خرج کردن،میخوان قرارداد بشار رسن تمدید کنن نیاز به مجوز داره حالا استقلال میگه 1/5 برابر قرارداد بیشتر پول میده بایدم تعریف کنن ازش ------مافیا
  • حامد IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    22 23
    بازم اینا یه تیم ته جدولی روبردن صداشون درامد.
    • علیا IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      2 5
      اینا هنوز به چهارتیم بالای جدول یعنی سپاهان پرسپولیس پدیده تراکتورسازی گل نزدند.
    • NL ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      9 0
      در گوشتو بگیر.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    21 18
    ما هم ازت انتظار نداریم که تفکرات پرفسور را متوجه بشی!
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      13 9
      پلوفوسول خخخخخخخ
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    13 17
    منشا تو 20 تا بازی یک گل زده
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    8 20
    دوتا تیم اخر جدولی بردید، حالا زبون باز کردید!!!!
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      19 4
      آخه شما همون ته جدولی رو هم که نتونستید ببرید ! 4 بار با نفت مسجد سلیمان بازی کردید چه تو آزادی چه تو مسجد سلیمان تاحالا نتونستید این تیمو ببرید ! البته تیمی که از محمدان بنگلادش می خوره این نتایج دور از انتظار نیست !
    • سعید IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      1 6
      شیش تایی ها لطفا ببندن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    10 1
    خاک بر سر مشرق لنگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس