کد خبر 939685
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
تصادف

در ادامه سریال حوادث رانندگی در جاده مرگبار گهرباران و در فاصله یک روز از حادثه قبلی، شامگاه امروز با برخورد یک دستگاه موتور سیکلت و نیسان وانت در این محور متاسفانه راکب موتور سیکلت در دم جان‌باخت.

به گزارش مشرق، در ادامه سریال حوادث رانندگی در جاده مرگبار گهرباران، شامگاه امروز با برخورد یک دستگاه موتور سیکلت و نیسان وانت در این محور متاسفانه راکب موتور سیکلت در دم جان‌باخت.

این حادثه در حالی رو به روی شرکت شهریور روستای دلمرز بخش گهرباران شهرستان میاندورود صورت گرفت که راکب موتور سیکلت که مردی حدود ۵۰ ساله از اهالی روستای طبقده بوده است، به طرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

فوت بازرس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در تصادف +فیلم

شاهدان حادثه علت این تصادف ناگوار را فقدان روشنایی، عرض کم جاده، فقدان تابلوهای هشدار دهنده و خط‌کشی در محور گهرباران اعلام کردند که به‌نظر می‌رسد گوش شنوایی برای برطرف کردن معایب جاده مرگبار گهرباران وجود ندارد.

حادثه مرگبار امشب محور گهرباران تنها در فاصله یک روز از حادثه شب گذشته جاده سورک به گهرباران رخ داده است که موجب مسدود شدن این محور به دست شهروندان میاندورودی شده بود.

ابن روزها تصادفات ناگوار منجر به مرگ و نقص عضو در محور مرگبار گهرباران به کابوس شهروندان میاندورودی و بخش گهرباران تبدیل شده است که تعریض نامناسب، عرض کم، فقدان شانه خاکی، فقدان علائم هشدار دهنده، آسفالت نامناسب و فقدان روشنایی از علت‌های تصادفات سریالی در جاده گهرباران به‌شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    1 0
    شبها آن بخش حادثه خیز جاده را با سرعت ۴۰ تا یا ۳۰ تا بروند ، هیچ تصادفی رخ نخواهد داد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس